Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mowisz o tych liniach poziomych? no niestety nie wymyslilem zadnego super sposobu zeby sie ich pozbyc dlatego usune je w postFX... ale to juz na gotowej scenie... Greetz

  • Odpowiedzi 121
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe metoda top secret :) mge powiedziec tyle ze wszystko recznie modelowalem dlatego sie tam znalazly :D

a teraz image na ktorym chce pokazac skale, tylko sie ze mnie nie smiejcie.... bo tu jest tylko skala:) zadnych tesktur, oswietlenia konkretnego czy chociazby nachylenia kamerki... takze scale only :D Cheers

Napisano

podoba mi sie, ale jeszcze troszke sie piasku poczepiam, widac złączenie płaszczyzn (a raczej widac jego brak, odnosnie tego ploblemu z liniami to jezeli uzywasz max 5 to tam jest \"symetry\" to by sobie świetnie poradzilo.

Napisano

hmmm a ja mowie juz poraz 2 ze poradze sobie postFX , uzywam MAX\'a 3.11 . Symmetry? cos jak clay studio czy cus? co to robi?

Napisano

ok sorki nie wiedialem (albo zapomnialem) :D . No symerty to bardzo przydatne narzedzie - robi to od razu łączenie przy robieniu symetryczności. Tzn jak robisz twarz i robisz mirror to musisz sam weld\'owac a symetry robi to za ciebie i calkiem ladnie- mojego malpiszona robilem symetry. Po za tym symetry potrafi robic inne ciekawe bajery, no i do powiekszania obszaru twojej pustyni by bylo w sam raz :)

Napisano

ah zuuuu znaczy mirror standardowy, no nie to zadnych cudow nie zdziala, bo to to tylko automatycznie welduje vertexy na okreslonej przestrzeni, tutaj co najwyzej mogloby pomoc claystudio

Napisano

 

Zaje... Zaje... Zaje... fajnie to wyglada!!! Tylko przydaloby sie zeby ten wystrzal troszke dluzszy byl... A z tych otworow tez mogloby(a) swiatlo/ energia wychodzic... Fajnie by to wygladalo. Ogolnie 5 +, jest zajefajnie...

Napisano

dobr dobra , juz wszystko tlumacze :) No to tak w tych bocznych otworkach tez bedzie jakas energia tylko jeszcze do tego nie doszedlem, wystrzal jest krotki bo to poczatkowa kumulacja energii do wystrzalu, samego strzalu raczej nie bede robil , pomysle. A jesli chodzi o teksturowanie, to pewnie nie zdaze ale ja lubie robic duzo rzeczy naraz, w ten sposob sie nie nudze :). Termin w piatek? czy kiedy? Greetz

Napisano

Jak wiesz ie przepadamy za soba Crashu, uwazam, ze troche nosa zadzierasz, ale to, co tutaj prezentujesz, zasluguje moim zdaniem na uznanie; swietny model, ktorego postepy sledze od dluzszego czasu. Czekam na wersje oteksturowana. Zostaw moze piaskownice i latarke z dzialka, a zrob czolg do konca.

 

 

tak a\'propos, to przeczytalem regulamin bitwy i nichuja nie rozumiem o co w tym chodzi

Napisano

nie wiem na jakiej podstawie Campo ale jak tak uwazasz... ah wqez rowniez pod uwage ze mnie wogole nie znasz... takze dla mnie to nadal zagadka.......... co do czolgu to zaczne teksturowac jakos niedlugo, narazie bawie sie oswietleniem.......

Napisano

troszke glebi ostrosci, tak wyglada chyba lepiej.... ide optymalizowac i porzadkowac model, trzeba go przygotowac do teksturowania Cheers

Napisano

Moim zdanie troche nie tego z tym oswietleniem. Wyglada to jakby mialo byc oswietlone swiatlem zachodzacego slonca (troche za ciemne), ale dalej brakuje lekkiego \"skylight\"... a tu mamy z przodu zrodlo swiatla, oswietlajace czolg, ktore sugeruje oswietlenie sztuczne - dajmy na to od jakiegos relfektora...

Napisano

az sie zalogowalem zeby ci wytknac blad :D te piekne faldy na piasku nie powinny znajdowac sie na takich wysokich wydmach po jakich jezdzi twoj czolg po prostu osypujacy sie piasek je zamazoje pozatym nie wiem czemu to dzialo jest zardzewiale na pustyni jest raczej malo wilgoci zeby dzialo mialo rdzewiec i to mnie meczy w tej paracy ale model fajny :)

Napisano

Rdza rdzą, ale wiejacy wiatr, nosiacy ze soba drobinki piasku, ma jeszcze bardziej niszczycielska sile - to nie musi byc korozja, po prostu stary, \"wymeczony\", zniszczony pancerz.

Napisano

primo: takie oswietlenie jest mozliwe bo sam taki na oczy widzialem :), moze troche z przodu rozjasnie, ale raczej nie znacznie bo sie caly klimat rozsypie, co do reflektora to zapomnialem wspomniec zebyscie nie brali pod uwage czolgu bo nie jest oteksturowany i wstawilem mu dla testu tylko swiatelko od pocisku przy lufie,

dalej: z ta rdza to moze i racja z naukowego punktu widzenia ale ja lubie rdze no i to nie ma byc hiper dokladny render, pozatem moznaby spekulowac na temat tej rdzy, przeciez nie zawsze musial stacjonowac na pustyni, mozna to wyjasnic na wiele sposobow, co do mojich malych wydemek na pagorkach, niestety nie masz racji bo to nie sa wielkie wzgorza tylko niewielkie wzniesienia [patrz wczesniejsze rendery] a jak nie wierzysz to tu masz zdjecie :) , moge je aczkolwiek troche splaszczyc u gory jak jeszcze komus beda przeszkadzaly :) Cheers i dziex za input........

Napisano

no no jak dla mnie to pomysl z oswietleniem jest dobry.ladnie sie model prezentuje, choć nie pokażesz w ten sposob wszystkich szczegółów.... ale efekt scenki sie liczy. ja bodalbym opare takich czlogów, to spotęguje efekt ich potęki- taka dywizja wtyłaniająca się za wzniesienia, ale to moja wizja, ty pewnie masz swoją, choć jak chcesz to kożystajz mojej, non rights reserwed.:-)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności