Crash Napisano 8 Luty 2003 Autor Napisano 8 Luty 2003 mowisz o tych liniach poziomych? no niestety nie wymyslilem zadnego super sposobu zeby sie ich pozbyc dlatego usune je w postFX... ale to juz na gotowej scenie... Greetz
dawid Napisano 8 Luty 2003 Napisano 8 Luty 2003 a jaka ty to metodą robisz (tzn. dlaczego i jakim sposobem sie tam znalazly)?
Crash Napisano 8 Luty 2003 Autor Napisano 8 Luty 2003 hehe metoda top secret :) mge powiedziec tyle ze wszystko recznie modelowalem dlatego sie tam znalazly :D a teraz image na ktorym chce pokazac skale, tylko sie ze mnie nie smiejcie.... bo tu jest tylko skala:) zadnych tesktur, oswietlenia konkretnego czy chociazby nachylenia kamerki... takze scale only :D Cheers
dawid Napisano 8 Luty 2003 Napisano 8 Luty 2003 podoba mi sie, ale jeszcze troszke sie piasku poczepiam, widac złączenie płaszczyzn (a raczej widac jego brak, odnosnie tego ploblemu z liniami to jezeli uzywasz max 5 to tam jest \"symetry\" to by sobie świetnie poradzilo.
Crash Napisano 8 Luty 2003 Autor Napisano 8 Luty 2003 hmmm a ja mowie juz poraz 2 ze poradze sobie postFX , uzywam MAX\'a 3.11 . Symmetry? cos jak clay studio czy cus? co to robi?
dawid Napisano 8 Luty 2003 Napisano 8 Luty 2003 ok sorki nie wiedialem (albo zapomnialem) :D . No symerty to bardzo przydatne narzedzie - robi to od razu łączenie przy robieniu symetryczności. Tzn jak robisz twarz i robisz mirror to musisz sam weld\'owac a symetry robi to za ciebie i calkiem ladnie- mojego malpiszona robilem symetry. Po za tym symetry potrafi robic inne ciekawe bajery, no i do powiekszania obszaru twojej pustyni by bylo w sam raz :)
Crash Napisano 8 Luty 2003 Autor Napisano 8 Luty 2003 ah zuuuu znaczy mirror standardowy, no nie to zadnych cudow nie zdziala, bo to to tylko automatycznie welduje vertexy na okreslonej przestrzeni, tutaj co najwyzej mogloby pomoc claystudio
Crash Napisano 9 Luty 2003 Autor Napisano 9 Luty 2003 Mialem ochote pobawic sie jakimis efektami :) , dzialo energetyczne w 1 fazie wystrzalu..........
saygon Napisano 9 Luty 2003 Napisano 9 Luty 2003 dodajjakieś swiatło w tych otworach z boku, bo to troche nienaturalnie wygląda.
Bremen Napisano 9 Luty 2003 Napisano 9 Luty 2003 Crash ty sie nie bierz za wystrzaly tylko za teksturowanie :)))))))))...postrzelasz sobie pozniej :)))))))
cool_man Napisano 9 Luty 2003 Napisano 9 Luty 2003 Zaje... Zaje... Zaje... fajnie to wyglada!!! Tylko przydaloby sie zeby ten wystrzal troszke dluzszy byl... A z tych otworow tez mogloby(a) swiatlo/ energia wychodzic... Fajnie by to wygladalo. Ogolnie 5 +, jest zajefajnie...
Crash Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 dobr dobra , juz wszystko tlumacze :) No to tak w tych bocznych otworkach tez bedzie jakas energia tylko jeszcze do tego nie doszedlem, wystrzal jest krotki bo to poczatkowa kumulacja energii do wystrzalu, samego strzalu raczej nie bede robil , pomysle. A jesli chodzi o teksturowanie, to pewnie nie zdaze ale ja lubie robic duzo rzeczy naraz, w ten sposob sie nie nudze :). Termin w piatek? czy kiedy? Greetz
campo Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 Jak wiesz ie przepadamy za soba Crashu, uwazam, ze troche nosa zadzierasz, ale to, co tutaj prezentujesz, zasluguje moim zdaniem na uznanie; swietny model, ktorego postepy sledze od dluzszego czasu. Czekam na wersje oteksturowana. Zostaw moze piaskownice i latarke z dzialka, a zrob czolg do konca. tak a\'propos, to przeczytalem regulamin bitwy i nichuja nie rozumiem o co w tym chodzi
Crash Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 nie wiem na jakiej podstawie Campo ale jak tak uwazasz... ah wqez rowniez pod uwage ze mnie wogole nie znasz... takze dla mnie to nadal zagadka.......... co do czolgu to zaczne teksturowac jakos niedlugo, narazie bawie sie oswietleniem.......
Crash Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 troszke glebi ostrosci, tak wyglada chyba lepiej.... ide optymalizowac i porzadkowac model, trzeba go przygotowac do teksturowania Cheers
campo Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 Moim zdanie troche nie tego z tym oswietleniem. Wyglada to jakby mialo byc oswietlone swiatlem zachodzacego slonca (troche za ciemne), ale dalej brakuje lekkiego \"skylight\"... a tu mamy z przodu zrodlo swiatla, oswietlajace czolg, ktore sugeruje oswietlenie sztuczne - dajmy na to od jakiegos relfektora...
Dżujon Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 az sie zalogowalem zeby ci wytknac blad :D te piekne faldy na piasku nie powinny znajdowac sie na takich wysokich wydmach po jakich jezdzi twoj czolg po prostu osypujacy sie piasek je zamazoje pozatym nie wiem czemu to dzialo jest zardzewiale na pustyni jest raczej malo wilgoci zeby dzialo mialo rdzewiec i to mnie meczy w tej paracy ale model fajny :)
campo Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 Rdza rdzą, ale wiejacy wiatr, nosiacy ze soba drobinki piasku, ma jeszcze bardziej niszczycielska sile - to nie musi byc korozja, po prostu stary, \"wymeczony\", zniszczony pancerz.
Crash Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 primo: takie oswietlenie jest mozliwe bo sam taki na oczy widzialem :), moze troche z przodu rozjasnie, ale raczej nie znacznie bo sie caly klimat rozsypie, co do reflektora to zapomnialem wspomniec zebyscie nie brali pod uwage czolgu bo nie jest oteksturowany i wstawilem mu dla testu tylko swiatelko od pocisku przy lufie, dalej: z ta rdza to moze i racja z naukowego punktu widzenia ale ja lubie rdze no i to nie ma byc hiper dokladny render, pozatem moznaby spekulowac na temat tej rdzy, przeciez nie zawsze musial stacjonowac na pustyni, mozna to wyjasnic na wiele sposobow, co do mojich malych wydemek na pagorkach, niestety nie masz racji bo to nie sa wielkie wzgorza tylko niewielkie wzniesienia [patrz wczesniejsze rendery] a jak nie wierzysz to tu masz zdjecie :) , moge je aczkolwiek troche splaszczyc u gory jak jeszcze komus beda przeszkadzaly :) Cheers i dziex za input........
saygon Napisano 12 Luty 2003 Napisano 12 Luty 2003 no no jak dla mnie to pomysl z oswietleniem jest dobry.ladnie sie model prezentuje, choć nie pokażesz w ten sposob wszystkich szczegółów.... ale efekt scenki sie liczy. ja bodalbym opare takich czlogów, to spotęguje efekt ich potęki- taka dywizja wtyłaniająca się za wzniesienia, ale to moja wizja, ty pewnie masz swoją, choć jak chcesz to kożystajz mojej, non rights reserwed.:-)
Rekomendowane odpowiedzi