Skocz do zawartości

Ogień Wojny: 23rd Century War


Crash

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sluchaj ja naprawde nie rozumiem czy ty probujesz sie odgryzc tymi infantylizmami za to ze wypowiedzialem sie na temat twojej pracy? Bo ja tu mam ze znajomymi ubaw po pachy. Hmmm wydaje mi sie ze to ty apelowales zeby przedstawiac konkretne komentarze, ktore moga pomoc w udoskonaleniu modelu. Naprawde cie nie rozumiem. Acha i jeszcze jedno na przyszlosc - jak ktos chce ci pomoc to raczej sie go za to z blotem nie miesza, bo mozna zle skonczyc :). Greetz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nio nie nio nie że sie odgrywam :) (pozatym za co! za krytyke? przecie ja sie ciesze że ktoś patrzy na me prace, krytykuje i jest jakieś drobne zainteresowanie :P) tylko tak sobie ooo, patrze, podziwiam detale ale i też krytykuje...

 

 

a i sprubuj coś domątować na tych bokach, znaczy na tych wgłębieniach na \"boxach\" please, prosi się żeby coś tam ciekawego umieścić, widać tam takie 4 są, a i może by z tego zrobić poduszkowiec??? wiesz byś poprostu dał jakąś taką wieeelką turbine pod spodem, i jakieś wloty doprowadzajace powietrze z zewnątrz

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, podoba mi się to, mozesz dorzucić jeszcze widok z dalszej perspektywy, bo widać tylko szczegóły a ja bym chcial calutki zarys zobaczyc, to wtedy bym mogl zoś więcej powiedzieć, ale jest na prawdę super, ilosć szczegółow poraża, aha chyba dobry sprzet masz bo renderowanie to ci trochę zajmie !! I może jeszcze dorzuć jeszcze jeden fotel i jakies radio kontrolki ( bo jeden facet czegos takiego nie obsługuje, do takiego wynalazka, trzeba conajmniej 2 osoby) Jakis łacznosciowiec, koordynator do tego jakis mu joistick dorzuć i własny monitor i oraz kilka gadżetów, jakieś komputery, elektronike, płytki (układy jakies na zewnatrz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Ramze :) bedzie 2 fotel, tylko jeszcze nie wiem gdzie :), 2 bedzie dla mechanik/obsluga karabinu plazmowego :) wiecej ekranow i przyciskow juz raczej nie bedzie bo wszyskit kontrolk beda albo na siedzeniu albo w kasku. Bardziej rozlegle renderki masz na poprzednich stronach. Sprzet mam przecietny a renderuje sie srednio jakies 40 min w 1024x768. jeszcze raz dzieki za pomoc. Greetz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm... ja bym to w troche inny sposób zrobił, box, z krawędziami na przodzie wygładzonymi, lekko, lub poprosty wyżłobionymi, nio oraz te, takie wklęsłe tak jak u ciebie, ale to co dodatkowo bym zrobił to takie wiesz.... kładziesz jeden cylinder na środku, dajesz silice, kopiujesz obracając kilka krotnie łaczysz, opcja boolean, cut refrine, i extrude nio i jest... jak nierozumiesz o co chodzi to mogę wymodelować szybko, i załączyć obrazek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny pomysl ale zostaje przy mojim designie :D, nie wiem ale jakos nie widze tam takich silnikow, troche za bardzo hmmm skomplikowane, na silniki chcialem cos prostszego, zeby oko moglo odpoczac, ale i tak dzieki za trud, Greetz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie wypowiadam bo na grafie sie nie znam :P troche mi to posmarowana bułke przypomina... (teksture) nio ale ja wiem... może właśnie dobrze jest tak... hm ja bym chyba jednak nie zmieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała prośba do Pana Scorpiego:

przestań postować w mojim threadzie, bo Twoje wypowiedzi rażą infantylizmem, brakiem składni, a co gorsza skrajną głupotą. Nie obchodzi mnie, czy te komentarze byłyby pozytywne, negatywne czy jakiekolwiek inne. Poprostu przestań tu pisać, jesli chodzi o warsztat jesteś zapewne zdecydowanie ode mnie lepszy, winszuje, lecz poza lekcją warsztatu 3d przydałaby Ci się lekcja kultury. Dziękuje, dowidzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh no oki... Skoro tak mówisz... To nic już nie pisze :( Ostatnia moja rada... Zmień te teksturki... A co do tego Infantylizmu... no w sumie może wam sie tak wydawać... w końcu nie jestem tu z tego średniego wieku... nio ale młodsi też są

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crash nie przesadzasz? scorpi sobie zażartował,ale nie wściekaj sie tak.kurde troche opanowania, bo ludzie oprzestaną wogole oceniac twoich prac. a co do tekstur, to przesunęło ci sie mapowanie( w meijscu gdzie nie amsz wglebienia masz nagle rdzę, co do teksturek to faktycznie musisz popracować nad nimi, ale idziesz w dobrym kierunku.co z tego ze ktoś jest lepszy od kogoś? obaj jesteście lepsi odemnier, ale to nie znaczy że nie mam was obu krytykować. troche luzu panowie. obaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, to już nie pierwszy raz, a szczytem był numer ze zjechaniem mnie kiedy chciałem Ci pomóc przy tej ostatniej pracy. Jeśli chodzi natomiast o tekstury, to nie zamierzam ich zmieniać bo sceneria będzie pustynna, ponadto podobają się nie tylko mnie, także jesteś w mniejszość. Fakt, trzeba jeszcze sporo popracować. Na Twoje szczęście nie zamierzam zniżać się do Twojego poziomu, bo gdybym zaczął krytykować Twoje update\'y w tak bezczelny, bezużyteczny sposób jak Ty, to pewnie zaczął byś płakać. I pomyśleć, że ja chciałem, wziaść Cię do teamu IMS Baltic od niorganiki, widze, że bym się grubo przejechał. Więc jednak talent to nie wszystko. Greetz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saygon: Krytyka to jedna sprawa, i naprawde doceniam konstruktywną, nawet srogą krytykę, lecz tylko wtedy kiedy ona coś ze sobą niesie. Natomiast Pan Scorpi komentuje w stylu \" wyglada jak posmarowana bułka\" , \" nie wystarczy box ze szczegółami\" , \" lampki świecą się jak nos Rudolfa\" , przepraszam, jak ja mogę z tego skorzystać albo wyciągnąć jakiekolwiek wnioski ????

 

A faktycznie troche dziwnie to wygląda z tą tekstura, ale tam jest wgłębienie tylko przy takim kącie padania światła jakoś tak wyszło, postaram się naprawić. Mapowanie kuleje?? Nie zauważyłem żeby sie gdzieś rozjeżdżało, weź zakreśl gdzie dokładnie. Greetz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-tam rdza nie pojawia sie na zgieciu, ale za a czasami jej nie ma. to mejsce jest bardzo wysunięte i to ono by sie najbardziej zuzywalo.

2- kaktycznie wglebienie ejst, ale zwykle w nich zbiera sie kurz i drud, jest tam za czysto( za jasne)

3- ten punkt ma bardzo duze spectaculara(sam róg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 nie wszedzie jest brud gdzie zgiecie :)

5 tam jest brud tylko u gory i akurat tak swiatlo pada ze wyglada jak prawie idealny specular, niemniej nie jest, pozatem sa takie czesci w maszynach ktore musza byc utrzymywane w czystosci, a chlodnica w szczegolnosci..... musze jeszcze wyczyscic exhousta i coolery po boku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladne ale ja mam Crash do ciebie prosbe wez zrob render oglny tego czolgu/pojazdu :)...bardzo bym chcial go zobaczyc jak on wyglada calosciowo bo od pewnego czasu pokazujesz ujecia i w sumie zadracilem zdolnosc wyobrazenia sobie calego pojazdu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokonczylem patch z wydmami, teraz bede sie bawil jakimis connectami i innymi bzdetami jak FFD i 1 plan gotowy :) Ktos ma jakies pomysly na teksture piasku? pikselmapy? procedurale? czy dziewiczo? :) Cheers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podobaja mi sie te wydmy :/ chodzi oto ze twoje maja takie sam kat na zboczach po obu stronach a tak nigdy niejest ustawiaja sie one zgodnie z wiatrem (co u ciebie sie z mienia na co 2 wydmie ) poztym jak dlamnie to jest za malo zroznicowanie w wysokosci pozatym jakos niemoge sobie wyobrazic jak chcesz proporcjonalnie ustawic to podloze w stosunku do pojazdu daj jakis zzut pokazujacy to

 

Co do modelu pojazdu to sie niewypowiadam z 2 powodow:

1. zabija mnie jego szczegolowosc i dbalosc o detale

2. nie dorastam ci do piet jesli chodzi o modeling :) wiec oczym tu mowa

 

ups jednak sie wypowiedzialem ;))

wspolczuje ci zamapowania tego pojazdu(hyba ze znasz jakas swietna metode ktorej ja nieznam(w co niewwatpie)

no i rowniez licze na to ze texturki naprawde beda na poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ja te mam nadzieje ze teksturki beda na poziomie :), zobaczymy. Co do wydm, dziex za zwrocenie uwagi, zaden problem poprawie przy pomocy FFD. Aha i mam wrazenie ze tobie sie wydaje ze te wydmy to jest caly teren i do tego bede dopasowywal czolg? otoz ten ostatni image pokazuje maley wydmy ktore beda na podlozu, to nie sa wielkie diuny, tylko te malutkie zakola, a one niemalze nie podlegaja zroznicowani wysokosci, mam pare zdjec, niedowiarkom moge zamiescic :). Dzieki za krytyke. Cheers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności