Napisano 20 Grudzień 200717 l Ostatnio bawię się w rysowanie i chciałem sprawdzić czy będę w stanie przenieść to do 3D. Ogólnie to bardzo szybko mi to wyszyło ale nadal dopieszczam model ... (Na oku i ustach będą szwy - nie mylić z wszami ;p) Całość zrobiona w wingsie - "rendery" to są zwykłe rzuty viewportu góra: http://images31.fotosik.pl/84/e580193f2efad5de.jpg tył: http://images30.fotosik.pl/129/58ea33b68f13c321.jpg Komentarze i uwagi bardzo mile widziane :) P.S kiepkie AA jest .. ale nie umiem renderować dobrze w wingsie
Napisano 20 Grudzień 200717 l Popraw łączenie ręki z tułowiem, szyja i obojczyki też nie za bardzo, ogólnie popatrz na jakieś referki z anatomią wtedy będzie Ci łatwiej wszystko poprawnie wymodelować. Mechanizm poruszający odnóżami mało przekonujący ale ogólnie postać fajna będą texturki?
Napisano 20 Grudzień 200717 l uh:P czuc tu troche "robienie na sile" tzn robiles czlowieka i jak ze(tutaj przypuszczenie) nie chcialo ci sie robic nog to zrobiles cos na to miejsce bo za wszelka cene musiales skonczycz ogol dla satysfakcji:P a teraz do rzeczy nienaturalna glowa(jesli to ma byc czlowiek to jakos dziwnie wyglada) oraz wszystkie laczenia metal~cialo wygladaja slabo(tzn ich nie ma)
Napisano 21 Grudzień 200717 l Autor Dzięki Tomala za cenne rady, myślę nad całkiem innym systemem poruszania odnóżami, tex będzie i dużo zb na twarzy :) M4rcus - nie robię nic na siłę, a to co narysowałem wcześniej na kartce, i to nie ma być człowiek, wydaje mi się że nie przeczytałeś co napisałem. Łączenia są, ale faktycznie muszę pomyśleć nad nowymi ;) Dzięki floo P.S - ucha nie będzie, jakaś słuchawka albo coś, muszę pomyśleć
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto