Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio bawię się w rysowanie i chciałem sprawdzić czy będę w stanie przenieść to do 3D. Ogólnie to bardzo szybko mi to wyszyło ale nadal dopieszczam model ... (Na oku i ustach będą szwy - nie mylić z wszami ;p)

 

Całość zrobiona w wingsie - "rendery" to są zwykłe rzuty viewportu

 

917f6e82894cfac9.jpg

góra:

http://images31.fotosik.pl/84/e580193f2efad5de.jpg

tył:

http://images30.fotosik.pl/129/58ea33b68f13c321.jpg

 

Komentarze i uwagi bardzo mile widziane :)

 

P.S

kiepkie AA jest .. ale nie umiem renderować dobrze w wingsie

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Popraw łączenie ręki z tułowiem, szyja i obojczyki też nie za bardzo, ogólnie popatrz na jakieś referki z anatomią wtedy będzie Ci łatwiej wszystko poprawnie wymodelować. Mechanizm poruszający odnóżami mało przekonujący ale ogólnie postać fajna będą texturki?

Napisano

uh:P

czuc tu troche "robienie na sile"

tzn robiles czlowieka i jak ze(tutaj przypuszczenie) nie chcialo ci sie robic nog to zrobiles cos na to miejsce bo za wszelka cene musiales skonczycz ogol dla satysfakcji:P

 

a teraz do rzeczy

nienaturalna glowa(jesli to ma byc czlowiek to jakos dziwnie wyglada)

oraz wszystkie laczenia metal~cialo wygladaja slabo(tzn ich nie ma)

Napisano
  • Autor

Dzięki Tomala za cenne rady, myślę nad całkiem innym systemem poruszania odnóżami, tex będzie i dużo zb na twarzy :)

M4rcus - nie robię nic na siłę, a to co narysowałem wcześniej na kartce, i to nie ma być człowiek, wydaje mi się że nie przeczytałeś co napisałem. Łączenia są, ale faktycznie muszę pomyśleć nad nowymi ;)

Dzięki floo

 

P.S - ucha nie będzie, jakaś słuchawka albo coś, muszę pomyśleć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności