Lopss Napisano 5 Styczeń 2004 Napisano 5 Styczeń 2004 mam pytanie, mamy pare poligonow np ok 10x10 (pare ;) ) i powiedzmy na pierwsze 10 nakladamy jakas texture na 2 rzad nakladamy inna i tak po kolei 10 roznych rodzajow textur, ale malo tego na kazdy z tych paskow nakladamy oddzielnie UVWMap, teraz jak rozumiem kazdy z tych paskow ma swoje koordynaty? i co np jak chcialbym to teraz zabrudzic, musze dodac jeszcze teksture na calosc, i nastepny UVWMap wiec tamte koordynaty sie ulotnia i powstanie zabrudzona kaszana. Niewiem czy to dosc obrazowo napisalem dam jakies zdiecie jak wroce z uczelni. I wlasnie pytanie jak mozna na jakis obiekt najpierw nalozyc cegielki obok jakiis marmurek i to wszystko np na betonowej podstawie i wszystko razem zabrudzic. Na takie pytanie mnie natchlo po ptrzeczytaniu postu Lecha Lewandowskiego ktory napisal ze najpierw oteksturuje swoj kosciolek a potem doda do niego zabrudzenia i zacieki. Byc moze on to robi inna metoda niz jak mysle?? Z gory dzieki za odpowiedz.
SansSerif Napisano 5 Styczeń 2004 Napisano 5 Styczeń 2004 Na pierwsze pytanie chyba sobie sam odpowiedziales :) Jak robisz wizualki architektury to w duzej skali najlepiej pobrodzic bitmapy podmalowujac je. Ale jak i w ktorych miejscach bedziesz to wiedzial dopiero po nalozeniu na obiekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się