Napisano 5 Styczeń 200421 l mam pytanie, mamy pare poligonow np ok 10x10 (pare ;) ) i powiedzmy na pierwsze 10 nakladamy jakas texture na 2 rzad nakladamy inna i tak po kolei 10 roznych rodzajow textur, ale malo tego na kazdy z tych paskow nakladamy oddzielnie UVWMap, teraz jak rozumiem kazdy z tych paskow ma swoje koordynaty? i co np jak chcialbym to teraz zabrudzic, musze dodac jeszcze teksture na calosc, i nastepny UVWMap wiec tamte koordynaty sie ulotnia i powstanie zabrudzona kaszana. Niewiem czy to dosc obrazowo napisalem dam jakies zdiecie jak wroce z uczelni. I wlasnie pytanie jak mozna na jakis obiekt najpierw nalozyc cegielki obok jakiis marmurek i to wszystko np na betonowej podstawie i wszystko razem zabrudzic. Na takie pytanie mnie natchlo po ptrzeczytaniu postu Lecha Lewandowskiego ktory napisal ze najpierw oteksturuje swoj kosciolek a potem doda do niego zabrudzenia i zacieki. Byc moze on to robi inna metoda niz jak mysle?? Z gory dzieki za odpowiedz.
Napisano 5 Styczeń 200421 l Na pierwsze pytanie chyba sobie sam odpowiedziales :) Jak robisz wizualki architektury to w duzej skali najlepiej pobrodzic bitmapy podmalowujac je. Ale jak i w ktorych miejscach bedziesz to wiedzial dopiero po nalozeniu na obiekt.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto