Jacek88z Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Robiłem ja przez "Poly" ? W oknie Perspective wygląda oki ale jak zRenderuje to jest wszystko pokszywionę czy to normalne ?
mrkrzysiek Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 mało co wdać na screnie ale wygląda na to ze nie masz MeshSmooth'a nadanego na obiekt służy on do wygładzania obiektu no chyba że to ma być LP to wtedy SmoothGroupy wchodzą w grę
Jacek88z Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 LP ? można prosić o wyjaśnienie :/ (Ja->Laik)
pecet Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Czy ta siatka jest oki ? niestety nie bardzo
Jacek88z Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 a mogę dowiedzieć sie dlaczego "nie bardzo" ?
mrkrzysiek Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 LP - LowPoly czyli modele do gier i tym podonych gdzie obiekt nie moze miec zbyt dużo poligonów, przykłady w Dziele Game Art na forum HP - HighPoly modele bardziej skomplikowane do scen, filmów, takie jak masz w dziełach WIP i Galeria Finished Works oczywiście nie zawsze ale w większości przypadków
Kris_R Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Szkoda, że taki obrazeczek dałeś, bo niewiele widać... małe okienka i zielone krechy... ostro dajesz po oczach. Do tego kompresja zrobiła swoje. Na pierwszy rzut oka wydaje się znośnie. Podziały są tam gdzie być powinny itp. Ale co do topologii to słabo widać... serio Taka przyjęta konwencja to przeważnie szary model i czarne linie. Wtedy ładnie można się rozeznać w topologii modelu. Pozdrawiam serdecznie
Rekomendowane odpowiedzi