Skocz do zawartości

[Wip]:Scena 3D: Korytarz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zachciało mi się robić interiory i taki oto prosty efekt( wydaje mi sie, że nic dobrego nie wyszło). Proszę o ostrą krytykę i zarazem pomoc, gdyż nie mam żadnego doświadczenia w low poly. Czekam na komentarze i sugestie. Na koniec 1 pytanko: Jak sie robi światła w low poly??

1133 poly:)

camera1uv2.th.jpg

camera2mm1.th.jpg

• Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przewody wentylacyjne chyba trochę za duże, dodatkowo tekstura wygląda średnio. Poszukaj w necie fotek i posklejaj, wrzuć choćby jako nakładkę. Ściany i podłoga wyglądają fajnie, napisz jakich tekstur użyłeś. Światła, które wrzuciłeś, są chyba trochę zbyt intensywnie, przez co cała scenka wygląda sztucznie. Zmień na kilka punktowych o mniejszym natężeniu i będzie fajnie.

Co do świateł w low poly, to z tego co się orientuję zazwyczaj dodawane są w odpowiednim edytorze do danego silnika.

Napisano

Na ścianach i podłodze są normalki , color mapy i speculary. Chce dołożyć jeszcze jakieś metalowe szafki i regały bo troszkę pusto. Do tego zmniejszę intensywność światła bo chce by było troszkę mroczniej. Proszę o komentarze reszty forumowiczów.

• Like 1
Napisano

Prosisz i masz :)

Na podłoge daj większe tillowanie, teraz same płytki są za duże.

Na forum kilka tematów niżej jest temat odnosnie unreala albo source'a, oblokaj sobie to, same światła dodaje sie w edytorach, w nich także umieszcza sie materiały i przygotowane wcześniej modele (lub z prymitywów buduje nowe).

Napisano

Piksar - osobiście uważam że to kwestia światła, te jest tu nienaturalnie jasne co nadaje pracy plastikowy klimat. Owe textury są prześwietlone i jasne, lecz jak tako wyglądają dobrze. Można oczywiście je dopracować, np. przyciemnić u dołu by nie wyróżniały się tak w stosunku do podłogi, ale to detale. Może bloom by załatwił sprawę ;)

Hm, generalnie praca bardzo ładna, jedyne co razi to światło, fajne ale bez uniesień.

Napisano

Z takich szybkich sugestii: złap skalę, pooglądaj zdjęcia referencyjne podobnych miejsc (to jest ważne - zapełnij puste miejsca, albo dodaj coś w pustym miejscu na teksturze, żeby nie było wrażenia tile'owania sceny), poszukaj zdjęć obiektów, które masz na scenie i z nich rób tekstury :>

Z innej beczki: popracuj nad kolorem i oświetleniem. Jak dobierzesz dobre kolory do sceny, pomieszasz obiektami i popracujesz nad światłem to mam nadzieje, że na widok tej pracy powiem łał :> Tu właśnie o ten "łał" chodzi, więc zrób coś co mnie zaskoczy, a nie tylko kilka ścianek rodem ze słabych gierek ;) A jeszcze jedno! Utrzymuj tonację kolorów w jednym odcieniu np. jak robisz coś zółtego i to będzie dominować to dopasuj np. czarny do otoczenia (czarny do wszystkiego pasuje), a jak dodasz zielony to popsujesz efekt... Ju noł łot aj min? :>

Edit:

Przykład:

silent_hill_v_1.jpg