simonus Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Witam. Zachciało mi się robić interiory i taki oto prosty efekt( wydaje mi sie, że nic dobrego nie wyszło). Proszę o ostrą krytykę i zarazem pomoc, gdyż nie mam żadnego doświadczenia w low poly. Czekam na komentarze i sugestie. Na koniec 1 pytanko: Jak sie robi światła w low poly?? 1133 poly:)
Kuba Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Przewody wentylacyjne chyba trochę za duże, dodatkowo tekstura wygląda średnio. Poszukaj w necie fotek i posklejaj, wrzuć choćby jako nakładkę. Ściany i podłoga wyglądają fajnie, napisz jakich tekstur użyłeś. Światła, które wrzuciłeś, są chyba trochę zbyt intensywnie, przez co cała scenka wygląda sztucznie. Zmień na kilka punktowych o mniejszym natężeniu i będzie fajnie. Co do świateł w low poly, to z tego co się orientuję zazwyczaj dodawane są w odpowiednim edytorze do danego silnika.
simonus Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 Na ścianach i podłodze są normalki , color mapy i speculary. Chce dołożyć jeszcze jakieś metalowe szafki i regały bo troszkę pusto. Do tego zmniejszę intensywność światła bo chce by było troszkę mroczniej. Proszę o komentarze reszty forumowiczów. 1
Ardeni Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Prosisz i masz :) Na podłoge daj większe tillowanie, teraz same płytki są za duże. Na forum kilka tematów niżej jest temat odnosnie unreala albo source'a, oblokaj sobie to, same światła dodaje sie w edytorach, w nich także umieszcza sie materiały i przygotowane wcześniej modele (lub z prymitywów buduje nowe).
kamil.ochel Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 a tak poza tym to jest Fragile nie Fragil
simonus Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 słabe te tekstury Piksar co zrobić z texturami żeby były godne?? Jakieś sugestie??
Manver Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 Piksar - osobiście uważam że to kwestia światła, te jest tu nienaturalnie jasne co nadaje pracy plastikowy klimat. Owe textury są prześwietlone i jasne, lecz jak tako wyglądają dobrze. Można oczywiście je dopracować, np. przyciemnić u dołu by nie wyróżniały się tak w stosunku do podłogi, ale to detale. Może bloom by załatwił sprawę ;) Hm, generalnie praca bardzo ładna, jedyne co razi to światło, fajne ale bez uniesień.
floo Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 dopracuj texturki i będzie lepiej wyglądać... robisz to dla siebie czy będzie to po silnikiem ???
simonus Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 Robię dla siebie. To wstęp do całego kompleksu. Będzie jeszcze laboratorium itd.
1nS Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Z takich szybkich sugestii: złap skalę, pooglądaj zdjęcia referencyjne podobnych miejsc (to jest ważne - zapełnij puste miejsca, albo dodaj coś w pustym miejscu na teksturze, żeby nie było wrażenia tile'owania sceny), poszukaj zdjęć obiektów, które masz na scenie i z nich rób tekstury :> Z innej beczki: popracuj nad kolorem i oświetleniem. Jak dobierzesz dobre kolory do sceny, pomieszasz obiektami i popracujesz nad światłem to mam nadzieje, że na widok tej pracy powiem łał :> Tu właśnie o ten "łał" chodzi, więc zrób coś co mnie zaskoczy, a nie tylko kilka ścianek rodem ze słabych gierek ;) A jeszcze jedno! Utrzymuj tonację kolorów w jednym odcieniu np. jak robisz coś zółtego i to będzie dominować to dopasuj np. czarny do otoczenia (czarny do wszystkiego pasuje), a jak dodasz zielony to popsujesz efekt... Ju noł łot aj min? :> Edit: Przykład:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się