Skocz do zawartości

[Wip]:Scena 3D: Korytarz


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zachciało mi się robić interiory i taki oto prosty efekt( wydaje mi sie, że nic dobrego nie wyszło). Proszę o ostrą krytykę i zarazem pomoc, gdyż nie mam żadnego doświadczenia w low poly. Czekam na komentarze i sugestie. Na koniec 1 pytanko: Jak sie robi światła w low poly??

 

1133 poly:)

 

camera1uv2.th.jpg

 

camera2mm1.th.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przewody wentylacyjne chyba trochę za duże, dodatkowo tekstura wygląda średnio. Poszukaj w necie fotek i posklejaj, wrzuć choćby jako nakładkę. Ściany i podłoga wyglądają fajnie, napisz jakich tekstur użyłeś. Światła, które wrzuciłeś, są chyba trochę zbyt intensywnie, przez co cała scenka wygląda sztucznie. Zmień na kilka punktowych o mniejszym natężeniu i będzie fajnie.

 

Co do świateł w low poly, to z tego co się orientuję zazwyczaj dodawane są w odpowiednim edytorze do danego silnika.

Napisano

Na ścianach i podłodze są normalki , color mapy i speculary. Chce dołożyć jeszcze jakieś metalowe szafki i regały bo troszkę pusto. Do tego zmniejszę intensywność światła bo chce by było troszkę mroczniej. Proszę o komentarze reszty forumowiczów.

  • Like 1
Napisano

Prosisz i masz :)

Na podłoge daj większe tillowanie, teraz same płytki są za duże.

Na forum kilka tematów niżej jest temat odnosnie unreala albo source'a, oblokaj sobie to, same światła dodaje sie w edytorach, w nich także umieszcza sie materiały i przygotowane wcześniej modele (lub z prymitywów buduje nowe).

Napisano

Piksar - osobiście uważam że to kwestia światła, te jest tu nienaturalnie jasne co nadaje pracy plastikowy klimat. Owe textury są prześwietlone i jasne, lecz jak tako wyglądają dobrze. Można oczywiście je dopracować, np. przyciemnić u dołu by nie wyróżniały się tak w stosunku do podłogi, ale to detale. Może bloom by załatwił sprawę ;)

 

Hm, generalnie praca bardzo ładna, jedyne co razi to światło, fajne ale bez uniesień.

Napisano

Z takich szybkich sugestii: złap skalę, pooglądaj zdjęcia referencyjne podobnych miejsc (to jest ważne - zapełnij puste miejsca, albo dodaj coś w pustym miejscu na teksturze, żeby nie było wrażenia tile'owania sceny), poszukaj zdjęć obiektów, które masz na scenie i z nich rób tekstury :>

 

Z innej beczki: popracuj nad kolorem i oświetleniem. Jak dobierzesz dobre kolory do sceny, pomieszasz obiektami i popracujesz nad światłem to mam nadzieje, że na widok tej pracy powiem łał :> Tu właśnie o ten "łał" chodzi, więc zrób coś co mnie zaskoczy, a nie tylko kilka ścianek rodem ze słabych gierek ;) A jeszcze jedno! Utrzymuj tonację kolorów w jednym odcieniu np. jak robisz coś zółtego i to będzie dominować to dopasuj np. czarny do otoczenia (czarny do wszystkiego pasuje), a jak dodasz zielony to popsujesz efekt... Ju noł łot aj min? :>

 

Edit:

Przykład:

silent_hill_v_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności