Gość Fenrir Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 Witam! :-) To mój pierwszy model w 3ds max. Jak dotąd na forum widziałem prace nad modelami już istniejących samochodów. Postanowiłem zrobić coś swojego. Modelowanie jest już ukończone, może wprowadzę jeszcze jakieś poprawki. Teraz zajmuję się materiałami i renderem w V-ray. To dopiero próba i trochę dziwnie to wygląda. Samochód w pewnych miejscach jest słabo widoczny, to pewnie przez źle ustawiony falloff, w innych razi odbicie, ale zajmę się tym później. Ogólnie jest jeszcze trochę pracy. Na razie wyszło coś takiego:
mileS Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 A pracowałeś wcześniej na innych softach ? Masz może jakieś siateczki ?
Kr3tz Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 robiony na printach Mazdy 6? j/w pokaz siateczki
pecet Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 pierwszy model? no to nieźle pomijając który to model, to jest krzywo i troche "plastelinka" w niektórych miejscach. Piszesz, że to dopiero próba renderu, to po co dawałeś do Finished?
mileS Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 pecet -> Ten wątek jest w V.I.P 'ie :D Co do modelu to trochę low-poly się wydaje
Fargate Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Jest kilka miejsc które wydają sie lekko krzywe: Wiem że to twój własny projekt, dlatego nie czepiam sie twoich rozwiązań. Zaznaczyłem miejsca w których refleksy wydają sie dziwnie wyglądać. Lakier póki co nie zachwyca ale jakiś pogląd daje :) Daj siateczki i clay'a z 3-4 ujęć to sobie po komentujemy. Póki co 2+/6
Gość Fenrir Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Witam ponownie! dzisiaj dodaje kolejny render. Tym razem przy innym oświetleniu, lakier po bardzo delikatnym retuszu. Cały czas się uczę więc różnie to wychodzi. Mam pytanie, jak zlikwidować ten szum? A co do wcześniejszych pytań: 1. Dopiero zaczynam swoją przygodę z grafiką, wcześniej nie miałem okazji się w to bawić. 2. Siatkę postaram się wrzucić w najbliższym czasie. 3. Dzięki za wskazanie kilku krzywizn, być może niedługo je zlikwiduje, na razie jednak kombinuje z materiałami i renderem, o których jak na razie mam bardzo niewielkie pojęcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się