Napisano 2 Styczeń 200817 l Witam! :-) To mój pierwszy model w 3ds max. Jak dotąd na forum widziałem prace nad modelami już istniejących samochodów. Postanowiłem zrobić coś swojego. Modelowanie jest już ukończone, może wprowadzę jeszcze jakieś poprawki. Teraz zajmuję się materiałami i renderem w V-ray. To dopiero próba i trochę dziwnie to wygląda. Samochód w pewnych miejscach jest słabo widoczny, to pewnie przez źle ustawiony falloff, w innych razi odbicie, ale zajmę się tym później. Ogólnie jest jeszcze trochę pracy. Na razie wyszło coś takiego:
Napisano 2 Styczeń 200817 l pierwszy model? no to nieźle pomijając który to model, to jest krzywo i troche "plastelinka" w niektórych miejscach. Piszesz, że to dopiero próba renderu, to po co dawałeś do Finished?
Napisano 2 Styczeń 200817 l pecet -> Ten wątek jest w V.I.P 'ie :D Co do modelu to trochę low-poly się wydaje
Napisano 3 Styczeń 200817 l Jest kilka miejsc które wydają sie lekko krzywe: Wiem że to twój własny projekt, dlatego nie czepiam sie twoich rozwiązań. Zaznaczyłem miejsca w których refleksy wydają sie dziwnie wyglądać. Lakier póki co nie zachwyca ale jakiś pogląd daje :) Daj siateczki i clay'a z 3-4 ujęć to sobie po komentujemy. Póki co 2+/6
Napisano 3 Styczeń 200817 l Witam ponownie! dzisiaj dodaje kolejny render. Tym razem przy innym oświetleniu, lakier po bardzo delikatnym retuszu. Cały czas się uczę więc różnie to wychodzi. Mam pytanie, jak zlikwidować ten szum? A co do wcześniejszych pytań: 1. Dopiero zaczynam swoją przygodę z grafiką, wcześniej nie miałem okazji się w to bawić. 2. Siatkę postaram się wrzucić w najbliższym czasie. 3. Dzięki za wskazanie kilku krzywizn, być może niedługo je zlikwiduje, na razie jednak kombinuje z materiałami i renderem, o których jak na razie mam bardzo niewielkie pojęcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto