S@dow Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 nie wiem czy w dobrym dziale napisalem ale mniejsza z tym.Mam problem,a mianowicie: stworzylem ta postac na wzor dranei z world of warcraft.Jest jeszcze nie kompletny brak glowy i rak ale to narazie nie jest wazne.Stworzylem ten obiekt z boxa i nie wiem jak teraz to zanimowac zeby uginal kolana.Myslalem o zmianie siatki na kady klucz w animacji ale jest to bez sensu i pracochlonne.Moze ma ktos jakis ciekawszy sposob na to? Z gory thnx za pomoc
S@dow Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 wszystko bardzo ladnie,znalazlem nawet tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=145 tyle ze ja zawsze modeling wiec nie rozumiem pkt 10. bo jak juz dalem initialize i niby przylaczylem kosci do mesha to jak w motion daje sub-object to zadne tam okno sie nie otwiera takie jak pokazane w tutku w pkt 10 aha no i problem przyszedl tez rzy opcji attach to node, po jej nacisnieciu znika mi pod klawiszem h obiekt o nazwie bipo1 dobra z tym co wyzej juz sobie poradzilem ale nadal biped nie jest polaczony z meshem i szkielet sobie mesh sobie ;/
Bacry Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 do mesha dodajesz modyfikator PHYSIQUE? i postępujesz zgodnie z pkt. kolejnymi?
S@dow Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 czekaj czekaj bo humanoidami zajmuje sie od niedawna....mesh to model postaci czy biped?
S@dow Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 no a jak nakladam physicque na mesha to mi opcja attach to node nie dziala...tzn jak wlaczam to sie wylacza odrazu
Kris_R Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Widzisz... modyfikator taki jak Physique lub Skin (z naciskiem na skin), służą do podpinania siatki pod kości. Polega to na tym, ze na twój model 3d zakładasz modyfikator i w nim dodajesz do listy wszystkie kości, które mają wpływać na deformację twojej postaci. Jeśli masz maxowego helpa to koniecznie poczytaj trochę o w.w. modyfikatorach. Samo podpięcie nie powinno sprawić Ci problemu. Kolenym etapem będzie dopasowanie wag wierzchołków dla konkretych kości no i potem sam animacja. Ale wszystko w swoim czasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się