Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie wiem czy w dobrym dziale napisalem ale mniejsza z tym.Mam problem,a mianowicie:

 

61550202qx9.th.png

 

 

stworzylem ta postac na wzor dranei z world of warcraft.Jest jeszcze nie kompletny brak glowy i rak ale to narazie nie jest wazne.Stworzylem ten obiekt z boxa i nie wiem jak teraz to zanimowac zeby uginal kolana.Myslalem o zmianie siatki na kady klucz w animacji ale jest to bez sensu i pracochlonne.Moze ma ktos jakis ciekawszy sposob na to?

Z gory thnx za pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

wszystko bardzo ladnie,znalazlem nawet tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=145 tyle ze ja zawsze modeling wiec nie rozumiem pkt 10. bo jak juz dalem initialize i niby przylaczylem kosci do mesha to jak w motion daje sub-object to zadne tam okno sie nie otwiera takie jak pokazane w tutku w pkt 10

 

aha no i problem przyszedl tez rzy opcji attach to node, po jej nacisnieciu znika mi pod klawiszem h obiekt o nazwie bipo1

 

 

dobra z tym co wyzej juz sobie poradzilem ale nadal biped nie jest polaczony z meshem i szkielet sobie mesh sobie ;/

Napisano
  • Autor

czekaj czekaj bo humanoidami zajmuje sie od niedawna....mesh to model postaci czy biped?

Napisano
  • Autor

no a jak nakladam physicque na mesha to mi opcja attach to node nie dziala...tzn jak wlaczam to sie wylacza odrazu

Napisano

Widzisz... modyfikator taki jak Physique lub Skin (z naciskiem na skin), służą do podpinania siatki pod kości. Polega to na tym, ze na twój model 3d zakładasz modyfikator i w nim dodajesz do listy wszystkie kości, które mają wpływać na deformację twojej postaci. Jeśli masz maxowego helpa to koniecznie poczytaj trochę o w.w. modyfikatorach. Samo podpięcie nie powinno sprawić Ci problemu.

Kolenym etapem będzie dopasowanie wag wierzchołków dla konkretych kości no i potem sam animacja.

Ale wszystko w swoim czasie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności