Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

nie wiem czy w dobrym dziale napisalem ale mniejsza z tym.Mam problem,a mianowicie:

61550202qx9.th.png

stworzylem ta postac na wzor dranei z world of warcraft.Jest jeszcze nie kompletny brak glowy i rak ale to narazie nie jest wazne.Stworzylem ten obiekt z boxa i nie wiem jak teraz to zanimowac zeby uginal kolana.Myslalem o zmianie siatki na kady klucz w animacji ale jest to bez sensu i pracochlonne.Moze ma ktos jakis ciekawszy sposob na to?

Z gory thnx za pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Wy艣wietle艅 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

wszystko bardzo ladnie,znalazlem nawet tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=145 tyle ze ja zawsze modeling wiec nie rozumiem pkt 10. bo jak juz dalem initialize i niby przylaczylem kosci do mesha to jak w motion daje sub-object to zadne tam okno sie nie otwiera takie jak pokazane w tutku w pkt 10

aha no i problem przyszedl tez rzy opcji attach to node, po jej nacisnieciu znika mi pod klawiszem h obiekt o nazwie bipo1

dobra z tym co wyzej juz sobie poradzilem ale nadal biped nie jest polaczony z meshem i szkielet sobie mesh sobie ;/

Napisano
  • Autor

czekaj czekaj bo humanoidami zajmuje sie od niedawna....mesh to model postaci czy biped?

Napisano
  • Autor

no a jak nakladam physicque na mesha to mi opcja attach to node nie dziala...tzn jak wlaczam to sie wylacza odrazu

Napisano

Widzisz... modyfikator taki jak Physique lub Skin (z naciskiem na skin), s艂u偶膮 do podpinania siatki pod ko艣ci. Polega to na tym, ze na tw贸j model 3d zak艂adasz modyfikator i w nim dodajesz do listy wszystkie ko艣ci, kt贸re maj膮 wp艂ywa膰 na deformacj臋 twojej postaci. Je艣li masz maxowego helpa to koniecznie poczytaj troch臋 o w.w. modyfikatorach. Samo podpi臋cie nie powinno sprawi膰 Ci problemu.

Kolenym etapem b臋dzie dopasowanie wag wierzcho艂k贸w dla konkretych ko艣ci no i potem sam animacja.

Ale wszystko w swoim czasie.

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci