Skocz do zawartości

Wiz: budynek handlowy + blok


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jak dla mnie zbyt cukierkowe kolory , srednia architektura - budynek mi si enie podoba i za bardzo przyjarane swiatlem ( trawa i dachy ) w stosunku do np oswietlonej sciany budynku na pierwszym planie ( zmienilbym kąt padania swiatla wtedy cienie zagralyby troszke bardziej, latarnie rzucilyby cien na nudna sciane ) - trawa oraz chodnik srednio wygladaja przy tym jasnym swietle , podoba mi sie drugi plan choc dachówki chyba za duze ( normalnie maja z tego co pamietam kolo 18 x 36 cm ) , ogolnie inwestorowi sie spodoba a ja sie nie znam .

pytanie odnosnie ludków i zieleni - czy wstawiajac to do sceny komp wytrzymuje to i czy przy renderowaniu wykrzacza sie , czy renderujesz przy pomocy backburnera no i jaki masz sprzet i jaki czas rendera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delf77: arch nie moje więc się nei wypowiem, podobnie kolorystyka nie była moją decyzją, zieleń w tle to plany z kanałem alfa więc za bardzo kompa nie obciążają, redneruję w maxie - 3GB, Core2Quad, XP-Home

MarekG: nie podaoba się ogólnie czy to że tak zielono?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest lepiej, trawa za żółta, te 3 auta zaparkowane przodem nienaturalnie wyglądają, daj 1-2 zaparkowane odwrotnie i bedzie git. Jak to sklep typu "biedronka" to powinien byc żółty, kanarkowo-cytrynowy a u ciebie zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności