Napisano 3 Styczeń 200817 l czesc, moze juz byl taki post, ale nieudalo mi sie go znalesc na tym forum. mianowicie zastanawiam sie skad brac drzewka i inna flore do wizualizacji. dodawanie drzewek w photoshopie daje mizerne efekty i jest zbyt czasochlonne. zastanawiam sie nad vue 6 i speedtree, za vue przemawiaja wieksze mozliwosci, ale minusem jest to ze i tak niewiele z nich wykorzystam renderujac na vray'u. pozatym jest duzo klopotu przy exporcie, bo vue ma wlasny silnik renderujacy i nie widzi innych shaderow, a gdy przenosimy obiekty do maxa bezposrednio z vue, mozna urzywac tylko mental ray,a, w dodatku kontrola expozycji jest nieaktywna. speedtree, jest dosyc drogi, i pewnie za dodatkowe biblioteki trzeba placic. a z czego wy korzystacie? czy mozecie mi cos polecic? pozdrawiam, leto A. ps. moze sie zdarzyc ze moje wiadomosci sa bledne, ale nie mialem duzo czasu na studiowanie tego softu, dlatego pytam sie zawodowcow(:
Napisano 3 Styczeń 200817 l Max ma troche swojej zieleni ( AEC Extended -> Foliage) ale pewnie to nie satysfakcjonuje (:. .
Napisano 3 Styczeń 200817 l Autor hehe no niezabardzo, za duzo polygonow, jeszcze zastanawiam sie nad bionatics, i onyxtree. dobrze by bylo zeby drzewka mogly miec przypisywane takie wartosci jak wiek i reagowaly na wiatr.
Napisano 3 Styczeń 200817 l erm onyxtree mają srednio 40k polygonów wiec jesli maxowe foliage wydaje sie byc zbyd polygonozerne - to pozostaje zdjecie na plane
Napisano 4 Styczeń 200817 l Z vue możesz wyeksportować geometrię drzewa i przystosować do renderingu w dowolnym rendererze. Jednak to nie najlepsze rozwiązanie bo to nie jest program dedykowany do robienia roślin, ale całych krajobrazów. Drzewka vue biednie wyglądają oglądane z bliska.