Jump to content

duke_leto_2

Members
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Excellent

About duke_leto_2

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wtedy miejsce bez maski jest w kolorze tego dodatkowego materiału a nie głownego. I nie moge za nic tego zmienić.
  2. http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=1386293 mam dokładnie ten problem. czy da sie go rozwiązać nie robiąc wiekszej maski z pustym obszarem?
  3. Xiaomi redmi note 2 mam i jestem bardzo zadowolony. Kupiłem z allegro, przyszedł z warszawy. 749 z wysyłką kosztował. zapasowa bateria z ładowarka 70pln. Spadł mi pare razy i sie trzyma dobrze, ekran też sie nie porysował a nie szanuje telefonów..
  4. nowy interface! hurra! na pewno cos na co wszyscy czekali..
  5. pytanie. czy jeżeli w budynkach użyteczności publicznej, na 10 osób ma przypadac co najmniej jedna miska ustępowa, to czy mozna do tego wliczyc potocznie mówiąc, kibel, z łazienki dla osób niepełnosprawnych?
  6. To jak to jest, w innych softach animacja tez jest wyswietlana we viewporcie w 5fps? przy jednym rigu? Nikt tego problemu nie widzi? przy 5 szkieletach mialem we viewporcie cos kolo 2fps na gtx 770 i xeonie 3,4ghz. Komfort pracy do niczego.. Bez zadnych turbo smoothow.. A ci sie o wyglad ikonek spieraja..
  7. Jak dla mnie max jest prostym w obsludze i dobrym softem. Ale wydajnosc jest slaba.. Zobaczcie jak ten pies skakal na filmie.. 5 fps. A to byl tylko zwykly pies low poly i cos tam w tle.. Ile ja sie nadenerwowalem przy animacjach szkieletowych na tym sofcie..
  8. Ja mam xeony l5639 na plycie evga sr-2. jezeli dobrze pamietam to bylo cos kolo 16 punktow w cinema bench, po podkreceniu.. Bez krecenia chyba 11.. Wydaje mi sie ze lepiej jednak isc w i7, zawsze to nowsza technologia. Albo jeszcze zaczekac na 8 rdzeniowe i7..
  9. Spadziste dachy pasuja jak piesc do nosa, ale wiadomo nieszczesne warunki zabudowy.. Wizuazlizacje eleganckie.
  10. Lektorzy jakos bez przekonania.. ale wyglada to bardzo dobrze..
  11. Czego konkretnie brakuje w tym modo? Cena okolo 6tys pln ?
  12. Masz racje, podczas liczenia wywalal duzo bledow, trzeba bylo resetowac software. Po tym jak podczas liczenia zrobil sie bluescreen zrezygnowalem. Wizualizacje pewnie mozna liczyc, ale animacja to juz masakra.. Wrocilem do vraya.. http://www.youtube.com/watch?v=nYRjo9hHK94&feature=youtu.be tu jest jak to wygladalo w animacji.. Pare ostatnich klatek zostalo dokladniej policzone dlatego te rozjasnienie.
  13. Do animacji jezeli jest malo czasu ten silnik jest dobry.. Testowalem ostatnio z 5 silnikow i niestety mr wygral. Tylko czasami takie bledy robi, ze sie w pale nie miesci, starajac sie mowic parlamentarnie.. 10 lat temu juz na nim renderowalem, i teraz wrocilem do niego po wielu latach na vrayu i widze ze dalej nei poprawili tego glupiego bledu, ze niektore buckety renderuja czasami inaczej niz powinny :D Mozna zauwazyc na tych zaluzjach, te bledy maja dokladnie rozmiary bucketow.. Sampling jest niski ale to i tak nie powinno tak robic :D
  14. Ja teraz tez licze animacje na mental ray. Robilem tak jak pisalem, dzialalo to dobrze do jednego momentu az zaczelo wywalac bledy, i mental ray skapitulowal, ten renderer jest troche kaprysny.. Ale ustawilem recznie zeby mi liczylo final gather co 50 klatke, w 300 klatkowej animacji, i jest zero migotania. Przy nastepnych ujeciach wlacze jeszcze Gi, zeby policzyl pale klatek i potem wczytam je do calej animacji.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy