Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc!

Nie moge rozgryzc w jaki sposob uzyskac docelowy ksztalt aby jednoczesnie poszczegolne polygony nie byly powyginane (jak na zalaczonym obrazku)

 

errorff8.jpg

 

W przypadku sub-d nie ma problemu bo na calosc przychodzi turbosmooth i wszystko jest gladnie i piekne. Jednak zabralem sie w koncu za X-Winga i jak widac kiepsko mi idzie.

 

Bede wdzieczny za pomoc

 

PS: Uzywam Maxa

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 927
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak chcesz żeby powierzchnia zbudowana z jakichś polygonów była gładka to zaznacz te polygony i przypisz im tą samą smooth grupę. Możesz to zrobić w editable poly po zaznaczeniu polygonów na zakładce polygons smoothing groups chyba. Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

nie nie, chodzi o to zeby polygon sam w sobie byl plaski, linie ktore zaznaczylem nie sa liniami dzielacymi kwadrat na dwa trojkaty tylko miejscem gdzie kwadratowy polygon sie wygina w wyniku poprzesuwanych vertexow

 

a pytanie dotyczy w jaki sposob uzyskac nietypowe ksztalty tak aby polygony pozostaly plaskie a nie wygiete jak na obrazku

Napisano

zazmacz polygon i kliknij make planar, podział na trójkąty pojawia się jak verteksy polygonu nie leżąw jednej płaszczyżnie

pozdro

Napisano

Editable Poly - > Polygon -> Make Planar ??

Nie wiem czy o to chodzi.

Pozdro

 

E: ktos mnie uprzedził o kilka sekund ;P

Napisano

Możesz "wyprostować" polygon klikając na przycisk make planar w ed. poly ale wtedy zmieni się kształt polygona. Musisz po prostu pilnować żeby wierzcołki leżały w jednej płaszczyźnie. Możesz też edytować podział polygona na face'y (czy tam tris'y) tak żeby linia dzieląca polygon biegła po innej przekątnej(to się chyba nazywa edit triangulation).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności