Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czesc!

Nie moge rozgryzc w jaki sposob uzyskac docelowy ksztalt aby jednoczesnie poszczegolne polygony nie byly powyginane (jak na zalaczonym obrazku)

 

errorff8.jpg

 

W przypadku sub-d nie ma problemu bo na calosc przychodzi turbosmooth i wszystko jest gladnie i piekne. Jednak zabralem sie w koncu za X-Winga i jak widac kiepsko mi idzie.

 

Bede wdzieczny za pomoc

 

PS: Uzywam Maxa

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 984
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak chcesz żeby powierzchnia zbudowana z jakichś polygonów była gładka to zaznacz te polygony i przypisz im tą samą smooth grupę. Możesz to zrobić w editable poly po zaznaczeniu polygonów na zakładce polygons smoothing groups chyba. Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

nie nie, chodzi o to zeby polygon sam w sobie byl plaski, linie ktore zaznaczylem nie sa liniami dzielacymi kwadrat na dwa trojkaty tylko miejscem gdzie kwadratowy polygon sie wygina w wyniku poprzesuwanych vertexow

 

a pytanie dotyczy w jaki sposob uzyskac nietypowe ksztalty tak aby polygony pozostaly plaskie a nie wygiete jak na obrazku

Napisano

zazmacz polygon i kliknij make planar, podział na trójkąty pojawia się jak verteksy polygonu nie leżąw jednej płaszczyżnie

pozdro

Napisano

Editable Poly - > Polygon -> Make Planar ??

Nie wiem czy o to chodzi.

Pozdro

 

E: ktos mnie uprzedził o kilka sekund ;P

Napisano

Możesz "wyprostować" polygon klikając na przycisk make planar w ed. poly ale wtedy zmieni się kształt polygona. Musisz po prostu pilnować żeby wierzcołki leżały w jednej płaszczyźnie. Możesz też edytować podział polygona na face'y (czy tam tris'y) tak żeby linia dzieląca polygon biegła po innej przekątnej(to się chyba nazywa edit triangulation).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.