Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

modeluje w 3d max

 

robię takie sklepienie z takimi płycinami wgłębieniami

na poczatku nie zrobiłem podziałów poprzecznych

t gdy wygiąłem te sklepienie przez modyfikator bend to gdy renderuje robią się straszne brzydkie płaszczyzny

 

Czy da się zrobić podziały na siatce eby można ją było wyginać i żeby sie nie wygładzała jak przy turbo smooth

 

siatakagf1.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

serwus :)

powinno Ci pomóc cięcie slicem. ( slice, slice plane) - muszą do tego być zaznaczone polygony.

Mozesz ciąć też CUT-em - ale to lokalnie i nie w tym przypadku raczej.

Dodatkowo (ale tez nie w tym przypadku) - zagęszczenie , beż meshsmooth - to tesselate.

Ja polecam slice.

pozdrawiam i życze powodzenia :)

Napisano
  • Autor

tesselate ppróbowałem ale mi smoothowało albo przy wiginaniu bendem i tak się psuło

 

-robie cat -em mały kawałek i powielam ale i tak jest troszkę roboty, a cat strasznie głupi jest tak mnie wkurza

 

dzięki za slice to dobry pomysł - kannu

 

pozdrawiam

Napisano

Użyj slice plane na wybranych polygonach (żeby zoptymalizować siatę) - będzie dobrze :)

Napisano

Myślę że kannu miał na myśli tessalate w trybie editable poly :) nie modyfikator

sprawę może rozwiązać Turbo Smooth ale z wykrywaniem Smoothing Grup (musisz je wcześniej poustawiać)

Napisano

wroc do podstawowej figury i podziel jej siatke tak zeby byly same kwadraty (najlepiej wszystkie rownolegle do siebie i potem zduplikuj jeszzce raz i na koniec bend, z tym co masz teraz nic nie zrobisz poza wywaleniem do kosza

Napisano

lub stare dobre nie doceniane "subdivide" (modyfikator) po szczegóły odsyłam do F1

Napisano
  • Autor

dzieki za wszystkie odpowiedzi, nie pomyślałem o niektórych sposobach tessealte w edit poly czy najprostsze quck silce

 

pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności