Skocz do zawartości

zagęszczanie siatki bez smooth


claude

Rekomendowane odpowiedzi

modeluje w 3d max

 

robię takie sklepienie z takimi płycinami wgłębieniami

na poczatku nie zrobiłem podziałów poprzecznych

t gdy wygiąłem te sklepienie przez modyfikator bend to gdy renderuje robią się straszne brzydkie płaszczyzny

 

Czy da się zrobić podziały na siatce eby można ją było wyginać i żeby sie nie wygładzała jak przy turbo smooth

 

siatakagf1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

serwus :)

powinno Ci pomóc cięcie slicem. ( slice, slice plane) - muszą do tego być zaznaczone polygony.

Mozesz ciąć też CUT-em - ale to lokalnie i nie w tym przypadku raczej.

Dodatkowo (ale tez nie w tym przypadku) - zagęszczenie , beż meshsmooth - to tesselate.

Ja polecam slice.

pozdrawiam i życze powodzenia :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tesselate ppróbowałem ale mi smoothowało albo przy wiginaniu bendem i tak się psuło

 

-robie cat -em mały kawałek i powielam ale i tak jest troszkę roboty, a cat strasznie głupi jest tak mnie wkurza

 

dzięki za slice to dobry pomysł - kannu

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wroc do podstawowej figury i podziel jej siatke tak zeby byly same kwadraty (najlepiej wszystkie rownolegle do siebie i potem zduplikuj jeszzce raz i na koniec bend, z tym co masz teraz nic nie zrobisz poza wywaleniem do kosza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności