claude Napisano 10 Styczeń 2008 Share Napisano 10 Styczeń 2008 modeluje w 3d max robię takie sklepienie z takimi płycinami wgłębieniami na poczatku nie zrobiłem podziałów poprzecznych t gdy wygiąłem te sklepienie przez modyfikator bend to gdy renderuje robią się straszne brzydkie płaszczyzny Czy da się zrobić podziały na siatce eby można ją było wyginać i żeby sie nie wygładzała jak przy turbo smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huzdebos Napisano 10 Styczeń 2008 Share Napisano 10 Styczeń 2008 zrob po prostu wiecej podzialow poprzecznych do osi zginania pzdrw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 10 Styczeń 2008 Share Napisano 10 Styczeń 2008 serwus :) powinno Ci pomóc cięcie slicem. ( slice, slice plane) - muszą do tego być zaznaczone polygony. Mozesz ciąć też CUT-em - ale to lokalnie i nie w tym przypadku raczej. Dodatkowo (ale tez nie w tym przypadku) - zagęszczenie , beż meshsmooth - to tesselate. Ja polecam slice. pozdrawiam i życze powodzenia :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 10 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2008 tesselate ppróbowałem ale mi smoothowało albo przy wiginaniu bendem i tak się psuło -robie cat -em mały kawałek i powielam ale i tak jest troszkę roboty, a cat strasznie głupi jest tak mnie wkurza dzięki za slice to dobry pomysł - kannu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 10 Styczeń 2008 Share Napisano 10 Styczeń 2008 Użyj slice plane na wybranych polygonach (żeby zoptymalizować siatę) - będzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 10 Styczeń 2008 Share Napisano 10 Styczeń 2008 Myślę że kannu miał na myśli tessalate w trybie editable poly :) nie modyfikator sprawę może rozwiązać Turbo Smooth ale z wykrywaniem Smoothing Grup (musisz je wcześniej poustawiać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 10 Styczeń 2008 Share Napisano 10 Styczeń 2008 wroc do podstawowej figury i podziel jej siatke tak zeby byly same kwadraty (najlepiej wszystkie rownolegle do siebie i potem zduplikuj jeszzce raz i na koniec bend, z tym co masz teraz nic nie zrobisz poza wywaleniem do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 10 Styczeń 2008 Share Napisano 10 Styczeń 2008 lub stare dobre nie doceniane "subdivide" (modyfikator) po szczegóły odsyłam do F1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2008 dzieki za wszystkie odpowiedzi, nie pomyślałem o niektórych sposobach tessealte w edit poly czy najprostsze quck silce pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi