Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.mam kilka scian po luku ustawionych w roznych kierunkach. wszystkie sa jako jeden obiekt. wie ktos moze czy da sie je jakos szybko i sprawnie oteksturowac tak zeby wszyskie cegielki tekstury byly tego samego wymiaru?. tzn zeby program ustawial tekture zawsze prostopadle do powierzchni sciany.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Unwrap UVW i jazda. Jak to są łuki to możesz też zwykłym uvw map z mapowaniem cylindrycznym.

Napisano
  • Autor

coz.za unwapra sie nie chce brac.chyba bede musial poprostu kazda sciane oddzielnie mapowaniem cylindrycznym potraktowac..troche bedzie z tym roboty bo mam siake plytek elewacji dostosowana do podzialu okien.wielkosc i umieszczenie tekstury w mapowaniu cylindrycznym mozna ustawiac tylko tylingiem? probelm ze luki maja rozne promienie i wtedy bede musial tworzyc oddzielne materialy z roznym tylingiem dla kazdej sciany

Napisano
probelm ze luki maja rozne promienie i wtedy bede musial tworzyc oddzielne materialy z roznym tylingiem dla kazdej sciany

tyle roboty? naprawde nie lepiej wziasc sie za unwrapa ?

Napisano

Mirach dobrze gada co wy się tego unwrapa tak boicie? Ja pół roku temu nie miałem o tym pojęcia ale nie ma co zwlekać bo w końcu i tak będzie się trzeba nauczyć chyba że jakieś programy do mapowania np. UVLayout.

Napisano
  • Autor

dzieki Tomala siwy i miriach.musialem sobie poradzic zwyklym mapowaniem bo czas gonil.z programikami i unwarpem sie napewno zaznajomie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności