Napisano 10 Styczeń 200817 l Witam.mam kilka scian po luku ustawionych w roznych kierunkach. wszystkie sa jako jeden obiekt. wie ktos moze czy da sie je jakos szybko i sprawnie oteksturowac tak zeby wszyskie cegielki tekstury byly tego samego wymiaru?. tzn zeby program ustawial tekture zawsze prostopadle do powierzchni sciany.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Unwrap UVW i jazda. Jak to są łuki to możesz też zwykłym uvw map z mapowaniem cylindrycznym.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor coz.za unwapra sie nie chce brac.chyba bede musial poprostu kazda sciane oddzielnie mapowaniem cylindrycznym potraktowac..troche bedzie z tym roboty bo mam siake plytek elewacji dostosowana do podzialu okien.wielkosc i umieszczenie tekstury w mapowaniu cylindrycznym mozna ustawiac tylko tylingiem? probelm ze luki maja rozne promienie i wtedy bede musial tworzyc oddzielne materialy z roznym tylingiem dla kazdej sciany
Napisano 11 Styczeń 200817 l probelm ze luki maja rozne promienie i wtedy bede musial tworzyc oddzielne materialy z roznym tylingiem dla kazdej sciany tyle roboty? naprawde nie lepiej wziasc sie za unwrapa ?
Napisano 11 Styczeń 200817 l Mirach dobrze gada co wy się tego unwrapa tak boicie? Ja pół roku temu nie miałem o tym pojęcia ale nie ma co zwlekać bo w końcu i tak będzie się trzeba nauczyć chyba że jakieś programy do mapowania np. UVLayout.
Napisano 13 Styczeń 200817 l Autor dzieki Tomala siwy i miriach.musialem sobie poradzic zwyklym mapowaniem bo czas gonil.z programikami i unwarpem sie napewno zaznajomie:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto