Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.mam kilka scian po luku ustawionych w roznych kierunkach. wszystkie sa jako jeden obiekt. wie ktos moze czy da sie je jakos szybko i sprawnie oteksturowac tak zeby wszyskie cegielki tekstury byly tego samego wymiaru?. tzn zeby program ustawial tekture zawsze prostopadle do powierzchni sciany.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

coz.za unwapra sie nie chce brac.chyba bede musial poprostu kazda sciane oddzielnie mapowaniem cylindrycznym potraktowac..troche bedzie z tym roboty bo mam siake plytek elewacji dostosowana do podzialu okien.wielkosc i umieszczenie tekstury w mapowaniu cylindrycznym mozna ustawiac tylko tylingiem? probelm ze luki maja rozne promienie i wtedy bede musial tworzyc oddzielne materialy z roznym tylingiem dla kazdej sciany

Napisano
probelm ze luki maja rozne promienie i wtedy bede musial tworzyc oddzielne materialy z roznym tylingiem dla kazdej sciany

tyle roboty? naprawde nie lepiej wziasc sie za unwrapa ?

Napisano

Mirach dobrze gada co wy się tego unwrapa tak boicie? Ja pół roku temu nie miałem o tym pojęcia ale nie ma co zwlekać bo w końcu i tak będzie się trzeba nauczyć chyba że jakieś programy do mapowania np. UVLayout.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności