Napisano 12 Styczeń 200817 l Witam ponownie, Po pierwsze chciałbym przeprosić za usunięcie poprzedniego tematu z mojej własnej głupoty.A teraz wracajmy do tematu.Zabrałem się za zrobienie sypialni w 3D.Tak jak już pisałem wcześniej, modele wykonuję sam na wzór mebli IKEI.Poniżej zamieszczam najnowsze rendery.Oceniajcie,opieprzajcie i krytykujcie ;) Ps.Przerzuciłem się z Vray'a na mentala...dzięki Tomala Bez stolika Ze stolikiem ;]
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Myślę, że to na razie wystarczy.Po prostu muszę pokombinować z ustawieniami.Kamil to co z tą narzutą ? xD Biore się za te kapę od początku :)
Napisano 12 Styczeń 200817 l Odnoszę wrażenie jakby szafka troche lewitowała. Ale fajny modelik, dawaj dalej :-)
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor faktycznie teraz jak sie przypadszyłem to to zobaczyłem.Dzięki.Jutro dam większy update
Napisano 12 Styczeń 200817 l roki mówie Ci spróbuj Clothem u everów jest super tut http://www.evermotion.org/tutorials/animation/cloth_simulation/
Napisano 12 Styczeń 200817 l nie :) chodzi mo o to abyś "spuścił" plane (a nie coś z grubością) na to i dał taki materiał jak na stronie everów (oczywiście siatka musi być gęsta) ew możesz potem nadać temu grubość odpowiednim modyfikatorem, chyba shell
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor No dobra w końcu chcę osiągnąć dobry efekt ;p Zaraz wrzuce render z planem. Mówisz masz ;p plane + shell
Napisano 12 Styczeń 200817 l pewien jesteś że postępujesz wegług tamtego tutoriala? imo plane powinien być mniejszy, tak żeby nie opadł na ziemię
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Powiem tak.Nie chce tracić tyle czasu nad tym.Obliczanie kolizji trwa strasznie długo.A tym czasem zamieszczam myślę, że już udaną kołdrę.Heh sotlik nierówno ale do renderu już nie poprawiam
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor No wiem.Render na szybko ustawiany.Zaraz się trochę pobawię a jutro daje spory up.
Napisano 12 Styczeń 200817 l kołdra ma za małą masę dlatego odstaje, albo łożko ma ustawione b ounding box zamiast concave mesh, ale to bedzie jeszcze dłuzej
Napisano 12 Styczeń 200817 l można bounding box ustawic w niereaktorowym clothu? myślałem że domyślnie jest concave :) roki trzymam za słowo
Napisano 12 Styczeń 200817 l Teraz wygląda trochę lepiej, ale wydaje mi się, że ta kołdra powinna tylko gdzieniegdzie dotkać ziemi, a nie na niej leżeć. Dlaczego ten stolik stoi krzywo? (Było to widać kilka postów wyżej)
Napisano 12 Styczeń 200817 l a nawet ta kołdra nie powinna dotykać ziemi. daj pod materiał jakieś zmarszczacze :) będzie jeszcze lepiej
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Specjalnie leży na ziemi.A co do stolika to już jest prosty.A co do kołdry to myślę, że raczej nic więcej nie można zrobić.Inaczej będzie wyglądać z texturką.Dalej myślę, że nie ma co kombinować, chyba, że dam jeszcze noise.
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Hehehe no dobra to tylko postaram się ukrócić kołderkę ;P Dzięki za wytrwałość i cierpliwość , lecz to jeszcze nie koniec ;D Dobra dodaje i na dzisiaj koniec...chyba xD
Napisano 12 Styczeń 200817 l Siemanczo roki, ta kołdra trochę za cienka mi się wydaje wygląda jak koc. Jak ją skrócisz to jakieś nierówności by się jednak przydały bo takie proste to tylko w wojsku mają. Może mentalowym dispem coś wykombinujesz z odpowiednią mapą bo noise badziewnie wygląda.
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor No faktycznie noise to nie jest dobry pomysł.Dobra jutro dodaje stolik,regał i fotelik.A na dzisiaj już kończę bo sie przeziębiłem i temperatura mi skoczyła.A co do koco-kołdry to pogrubię i pobawie sie mentalem.
Napisano 12 Styczeń 200817 l Ech łapaj :) jest i 3ds i obj http://84.10.134.61/pulpit.rar to jest wymodelowany na prędce w wingsie model. zawiera nieliczne bugi ale sprzet mi juz nie pozwala ich usunac :)
Napisano 12 Styczeń 200817 l Przytrzymaj jeszcze na chwilę tę symulację kołdry bo teraz wydaje się, jakby właśnie została rzucona na łóżko i nie przestała się wachać.(prawa strona)-mam nadzieję że zrozumiałes o co mi chodzi, bo trochę dziwnie to napisałem. Ogólnie nie jest źle.
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Ech łapaj :) jest i 3ds i obj http://84.10.134.61/pulpit.rar to jest wymodelowany na prędce w wingsie model. zawiera nieliczne bugi ale sprzet mi juz nie pozwala ich usunac :) Dzięki, mam się na czym wzorować tylko jak dla mnie trochę przesadziłeś z tym pognieceniem ;).Ale dzieki bardzo za inicjatywę i za poświęcony czas.Dobra Panowie i Panie dzisiaj ostatnie podejście do tej kołdry.Zobaczymy.
Napisano 12 Styczeń 200817 l no to tak. góra lepsza. ale z boku dodaj jeszcze coś takiego jak u mnie i będzie wypas :) PS. ta kołdra chyba lewituje :)
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Dobra wrzucam ostatni render na dziś...w sumie za pół godziny witamy no dzień więc cos o północy wrzucę :D A tym czasem kołderka.Myślę, że stage 1 zakończony. Ps.kamil_ochel dam ci tego repa :)
Napisano 12 Styczeń 200817 l dlaczego "tego" :P po prostu lubię być pomocny :) lepiej troszkę zagęść te pogniecenia i jak dla mnie kołdra będzie skończona
Napisano 13 Styczeń 200817 l Autor Dzień nowy się zaczął a ja do was z prośbą uderzam.Koledzy czy ma ktoś z was jakąś ładną teksturę ciemnej sosny ? Jeżeli tak to proszę o PW lub posta tutaj.
Napisano 13 Styczeń 200817 l Autor Dobra chyba nici dzisiaj z większego up'a ze względu na brak czasu.Tym czasem wrzucam zrobione na szybko półeczki
Napisano 13 Styczeń 200817 l no z takim oświetlenim będzie trochę trudno coś powiedzieć... no ale to są pułki, czego by się spodziewać, jak dla mnie w porządku a tekstur poszukaj w googlu: http://mayang.com/textures/ http://www.renderosity.com/mod/bcs/index.php?ViewProduct=45302&vendor=coflek-gnorg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto