roki Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Witam ponownie, Po pierwsze chciałbym przeprosić za usunięcie poprzedniego tematu z mojej własnej głupoty.A teraz wracajmy do tematu.Zabrałem się za zrobienie sypialni w 3D.Tak jak już pisałem wcześniej, modele wykonuję sam na wzór mebli IKEI.Poniżej zamieszczam najnowsze rendery.Oceniajcie,opieprzajcie i krytykujcie ;) Ps.Przerzuciłem się z Vray'a na mentala...dzięki Tomala Bez stolika Ze stolikiem ;]
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Oświetlam jednym mr area spot'em i jednym mr omni i FG.
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Drugi render lepszy. Może spróbuj sunem i skajem
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Myślę, że to na razie wystarczy.Po prostu muszę pokombinować z ustawieniami.Kamil to co z tą narzutą ? xD Biore się za te kapę od początku :)
Zajcev Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Odnoszę wrażenie jakby szafka troche lewitowała. Ale fajny modelik, dawaj dalej :-)
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 faktycznie teraz jak sie przypadszyłem to to zobaczyłem.Dzięki.Jutro dam większy update
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 roki mówie Ci spróbuj Clothem u everów jest super tut http://www.evermotion.org/tutorials/animation/cloth_simulation/
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Dobra daje kołdrę z poduszeczkami.Chyba efekt jest dobry.
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 nie :) chodzi mo o to abyś "spuścił" plane (a nie coś z grubością) na to i dał taki materiał jak na stronie everów (oczywiście siatka musi być gęsta) ew możesz potem nadać temu grubość odpowiednim modyfikatorem, chyba shell
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 No dobra w końcu chcę osiągnąć dobry efekt ;p Zaraz wrzuce render z planem. Mówisz masz ;p plane + shell
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 pewien jesteś że postępujesz wegług tamtego tutoriala? imo plane powinien być mniejszy, tak żeby nie opadł na ziemię
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Powiem tak.Nie chce tracić tyle czasu nad tym.Obliczanie kolizji trwa strasznie długo.A tym czasem zamieszczam myślę, że już udaną kołdrę.Heh sotlik nierówno ale do renderu już nie poprawiam
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 ok już sie nie będę czepiał ale jest kiepsko. Szafka i kołdra świecą :)
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 No wiem.Render na szybko ustawiany.Zaraz się trochę pobawię a jutro daje spory up.
piksar Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 kołdra ma za małą masę dlatego odstaje, albo łożko ma ustawione b ounding box zamiast concave mesh, ale to bedzie jeszcze dłuzej
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 można bounding box ustawic w niereaktorowym clothu? myślałem że domyślnie jest concave :) roki trzymam za słowo
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 No już trochę poćwiczyłem, pozmieniałem i wyszło coś takiego
Kimmi Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Teraz wygląda trochę lepiej, ale wydaje mi się, że ta kołdra powinna tylko gdzieniegdzie dotkać ziemi, a nie na niej leżeć. Dlaczego ten stolik stoi krzywo? (Było to widać kilka postów wyżej)
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 a nawet ta kołdra nie powinna dotykać ziemi. daj pod materiał jakieś zmarszczacze :) będzie jeszcze lepiej
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Specjalnie leży na ziemi.A co do stolika to już jest prosty.A co do kołdry to myślę, że raczej nic więcej nie można zrobić.Inaczej będzie wyglądać z texturką.Dalej myślę, że nie ma co kombinować, chyba, że dam jeszcze noise.
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 nie! broń Cię panie boże przed noise ;)
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Hehehe no dobra to tylko postaram się ukrócić kołderkę ;P Dzięki za wytrwałość i cierpliwość , lecz to jeszcze nie koniec ;D Dobra dodaje i na dzisiaj koniec...chyba xD
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Uwierz mi jestem bardzo cierpliwy :) W razie pytań wal śmiało.
Tomala Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Siemanczo roki, ta kołdra trochę za cienka mi się wydaje wygląda jak koc. Jak ją skrócisz to jakieś nierówności by się jednak przydały bo takie proste to tylko w wojsku mają. Może mentalowym dispem coś wykombinujesz z odpowiednią mapą bo noise badziewnie wygląda.
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 No faktycznie noise to nie jest dobry pomysł.Dobra jutro dodaje stolik,regał i fotelik.A na dzisiaj już kończę bo sie przeziębiłem i temperatura mi skoczyła.A co do koco-kołdry to pogrubię i pobawie sie mentalem.
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Ech łapaj :) jest i 3ds i obj http://84.10.134.61/pulpit.rar to jest wymodelowany na prędce w wingsie model. zawiera nieliczne bugi ale sprzet mi juz nie pozwala ich usunac :)
Kimmi Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Przytrzymaj jeszcze na chwilę tę symulację kołdry bo teraz wydaje się, jakby właśnie została rzucona na łóżko i nie przestała się wachać.(prawa strona)-mam nadzieję że zrozumiałes o co mi chodzi, bo trochę dziwnie to napisałem. Ogólnie nie jest źle.
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Ech łapaj :) jest i 3ds i obj http://84.10.134.61/pulpit.rar to jest wymodelowany na prędce w wingsie model. zawiera nieliczne bugi ale sprzet mi juz nie pozwala ich usunac :) Dzięki, mam się na czym wzorować tylko jak dla mnie trochę przesadziłeś z tym pognieceniem ;).Ale dzieki bardzo za inicjatywę i za poświęcony czas.Dobra Panowie i Panie dzisiaj ostatnie podejście do tej kołdry.Zobaczymy.
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 :) rób to ręcznie... ja tylko przesuwałem werteksy :)
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 no to tak. góra lepsza. ale z boku dodaj jeszcze coś takiego jak u mnie i będzie wypas :) PS. ta kołdra chyba lewituje :) 1
roki Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Dobra wrzucam ostatni render na dziś...w sumie za pół godziny witamy no dzień więc cos o północy wrzucę :D A tym czasem kołderka.Myślę, że stage 1 zakończony. Ps.kamil_ochel dam ci tego repa :)
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 dlaczego "tego" :P po prostu lubię być pomocny :) lepiej troszkę zagęść te pogniecenia i jak dla mnie kołdra będzie skończona
roki Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 Dzień nowy się zaczął a ja do was z prośbą uderzam.Koledzy czy ma ktoś z was jakąś ładną teksturę ciemnej sosny ? Jeżeli tak to proszę o PW lub posta tutaj.
roki Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 Dobra chyba nici dzisiaj z większego up'a ze względu na brak czasu.Tym czasem wrzucam zrobione na szybko półeczki
kamil.ochel Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 no z takim oświetlenim będzie trochę trudno coś powiedzieć... no ale to są pułki, czego by się spodziewać, jak dla mnie w porządku a tekstur poszukaj w googlu: http://mayang.com/textures/ http://www.renderosity.com/mod/bcs/index.php?ViewProduct=45302&vendor=coflek-gnorg
roki Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 przyznaje swiatło tragiczne ale na razie nie bawie sie tym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się