Skocz do zawartości

Czy można zapisać tekstury w pliku *.max?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,nie wiem czy dobrze nazwałem temat, ale nurtuje mnie pewne pytanie:

Czy da sie jakoś zapisać w pliku z rozszeżeniem *.max tekstury? Chodzi mi o to, że jak przenisę projekt na inny komputer i znajduje się on w innym katalogu, to po otwarciu tego projektu muszę wskazywać ścieżki poszczególnych tekstur. Czy da się to jakoś ominąć?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dzisiaj przypadkiem zapisałem jeden model opcją nie save tylko archive i ze zdumieniem zobaczyłem że zrobił zipa (to normalne) a w środku były wszystkie potrzebne bitmapy do materiałów

Napisano

po prostu wszystkie textury zapisuj w tym samym katalogu, jak max nie umie znaleźć ich w podanej ścieżce to przeszukuje folder z projektem i te podane w user paths

Napisano

serwus :)

Archive i collector - > to powinno ci pomóc. Jesli chcesz , żeby na kazdym kompie działały tekstury, to sciezki wskazuje sie poprzez otoczenie sieciowe.

Wtedy z każdego kompa , jest taki sam adres do tekstury.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

mam podobne pytanie

 

mam różne biblioteki materiałów ale żadna tekstura z tych materiałów nie działa muszę je recznie pokazywać i dopiero widać jaki to materiał

 

dodawałem ścieżkę

 

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\maps - dla map tam jest większość map ale w katalogach

 

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\materiallibraries - tam są materiały

 

ale nadal muszę dla kazdego materiału ręcznie wskazywać ścieżki, czy da się to szybko naprawić - reinstalacja maxa nic nie dala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności