Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,nie wiem czy dobrze nazwałem temat, ale nurtuje mnie pewne pytanie:

Czy da sie jakoś zapisać w pliku z rozszeżeniem *.max tekstury? Chodzi mi o to, że jak przenisę projekt na inny komputer i znajduje się on w innym katalogu, to po otwarciu tego projektu muszę wskazywać ścieżki poszczególnych tekstur. Czy da się to jakoś ominąć?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzisiaj przypadkiem zapisałem jeden model opcją nie save tylko archive i ze zdumieniem zobaczyłem że zrobił zipa (to normalne) a w środku były wszystkie potrzebne bitmapy do materiałów

Napisano

po prostu wszystkie textury zapisuj w tym samym katalogu, jak max nie umie znaleźć ich w podanej ścieżce to przeszukuje folder z projektem i te podane w user paths

Napisano

serwus :)

Archive i collector - > to powinno ci pomóc. Jesli chcesz , żeby na kazdym kompie działały tekstury, to sciezki wskazuje sie poprzez otoczenie sieciowe.

Wtedy z każdego kompa , jest taki sam adres do tekstury.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

mam podobne pytanie

 

mam różne biblioteki materiałów ale żadna tekstura z tych materiałów nie działa muszę je recznie pokazywać i dopiero widać jaki to materiał

 

dodawałem ścieżkę

 

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\maps - dla map tam jest większość map ale w katalogach

 

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\materiallibraries - tam są materiały

 

ale nadal muszę dla kazdego materiału ręcznie wskazywać ścieżki, czy da się to szybko naprawić - reinstalacja maxa nic nie dala

Napisano

Dzięki streaker pół roku się męczyłem ale było mi głupio pytać o takie bzdury, takie bzdury czasami zasrywają życie

 

reputacja +

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności