Napisano 13 Styczeń 200817 l Witam,nie wiem czy dobrze nazwałem temat, ale nurtuje mnie pewne pytanie: Czy da sie jakoś zapisać w pliku z rozszeżeniem *.max tekstury? Chodzi mi o to, że jak przenisę projekt na inny komputer i znajduje się on w innym katalogu, to po otwarciu tego projektu muszę wskazywać ścieżki poszczególnych tekstur. Czy da się to jakoś ominąć?
Napisano 13 Styczeń 200817 l dzisiaj przypadkiem zapisałem jeden model opcją nie save tylko archive i ze zdumieniem zobaczyłem że zrobił zipa (to normalne) a w środku były wszystkie potrzebne bitmapy do materiałów
Napisano 13 Styczeń 200817 l po prostu wszystkie textury zapisuj w tym samym katalogu, jak max nie umie znaleźć ich w podanej ścieżce to przeszukuje folder z projektem i te podane w user paths
Napisano 13 Styczeń 200817 l serwus :) Archive i collector - > to powinno ci pomóc. Jesli chcesz , żeby na kazdym kompie działały tekstury, to sciezki wskazuje sie poprzez otoczenie sieciowe. Wtedy z każdego kompa , jest taki sam adres do tekstury. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 13 Styczeń 200817 l mam podobne pytanie mam różne biblioteki materiałów ale żadna tekstura z tych materiałów nie działa muszę je recznie pokazywać i dopiero widać jaki to materiał dodawałem ścieżkę C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\maps - dla map tam jest większość map ale w katalogach C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\materiallibraries - tam są materiały ale nadal muszę dla kazdego materiału ręcznie wskazywać ścieżki, czy da się to szybko naprawić - reinstalacja maxa nic nie dala
Napisano 13 Styczeń 200817 l Dzięki streaker pół roku się męczyłem ale było mi głupio pytać o takie bzdury, takie bzdury czasami zasrywają życie reputacja +
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto