Skocz do zawartości

biblioteki 3ds max-a?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

Mój problem dotyczy (jak w temacie) bibliotek do 3ds max-a wersji 7 oraz 9. W max 7 nie mam wszystkich map i tekstur (tak jak np. grass7... chciałem wymodelować trawę opisaną w jednym z tutoriali na stronie) natomiast w wersji 9 w ogóle nie mam biblioteki materiałów. No i sedno... szukałem a nie znalazłem (może źle szukałem)... czy mogę dostać jakieś namiary na biblioteki? Z góry dziękuje.

P.S. Może dodam że jestem początkujący także proszę sie nie śmiać jeśli post jest banalny :]

• Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli chodzi o defoultowe materialy (a pewnie tak) to przy instalacji pakietu 3d max, masz do wyboru czy chcesz zainstalowac dodatkowe biblioteki materiałów (chyba sie nazywają "architektoniczne" czy jakos tak) - wiec odpal instalacje maxa od nowa (nie musisz odisnatlowywac starej wersji) i doinstaluj sobie biblioteki z nośnika.

Napisano

Biblioteki materiałów do maxa 9 pewnie masz, kliknij na przycisk standard u góry po lewej stronie okna material editora, pojawi się okno material/map browser zaznacz mtl library i kliknij na open po czym wskaż standardową biblioteką maxa której on domyślnie szuka w moje dokumenty a one są w folderze głównym maxa>matlib.