Napisano 15 Styczeń 200817 l Mam taki problem nie wiedziałem za bardzo do którego działu to dać więc w razie czego proszę przeniesieść temat. Mam nadzieje ze ktoś mi pomoże albo pokaże alternatywę do Character Studio. Mianowicie utworzyłem sobie postać , dałem mu bipeda , przypisałem physique , dostosowałem wszystko etc. mesh się rusza odpowiednio za bipedem. Teraz problem jest taki jak próbuje dodać mu jakąś animację. Ustawiam np nogę w jednej pozycji , dodaję key. Następnie przechodzę do 20 klatki , chce ustawić nogę w innej pozycji i dodać key , ale problem jest taki że nie mogę poruszyć bipeda, jest zablokowany , ani obrócić , przesunąć nic... Nie wiem czy to wina 3d studio ( coś sie zepsuło ) czy coś źle robię :/ Będę wdzięczny za wskazówki
Napisano 15 Styczeń 200817 l Mam taki problem nie wiedziałem za bardzo do którego działu to dać więc w razie czego proszę przeniesieść temat Jak to jest ze majac na forum dzial "animacja" i dzial "3d max" zakladasz watek o animacji w maxie w dziale "modeling" ?
Napisano 15 Styczeń 200817 l Wina nie lezy po stronie 3d Maxa tylko po stronie twojej wiedzy. Przejrzyj sobie videtutki na temat bipeda, ktore znajdziesz na glowne stronie max3d.pl.
Napisano 15 Styczeń 200817 l Autor Powiedzmy że ten etap to już miałem za sobą zanim zacząłem pisać temat. http://www.max3d.pl/tut.php?id=145 już miałem dawno opanowane i za sobą a videotutka żadnego na stronie max3d.pl nie znalazłem ( no może po za tymi do których linki nie działają - uroki rapidshare ) Z tego co pamiętam to bipedami się już jakiś czas temu bawiłem z powodzeniem....z jakiegoś powodu teraz mi to poprostu nie wychodzi Czy to przy używaniu foot steps czy własnemu dodawnianiu kluczy , mogę dodać klucz z pozycją bipeda tylko w pierwszej klatce, w następnych już nie mogę nic zmienić
Napisano 19 Styczeń 200817 l To szalenie intrygujące. Bo Character Studio bywa oporne ale nie aż tak :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto