Napisano 15 Styczeń 200817 l Mam szybkie pytanko. Wie ktoś może/zna ktoś może tutorial jak zanimować "rysowanie się" ściany w animacjach architektonicznych? Jest sobie np. jakiś mur i pokrywa się tynkiem. Widziałem gdzieś coś takiego a nie wiem jak to zrobić. Nie chodzi mi o animację widoczności całego obiektu, ale stopniowe rysowanie się przekroju.
Napisano 21 Styczeń 200817 l piszesz o tynku ,czyli jak dla mnie o teksturze, natrafiłem na tutorial o "material morph" moze to ci pomoze, jesli chcesz stawiać sciany jako animacja to najlepiej niech wylatują spod płaszczyzny, rtaczej nie skalować - klopot z UVkami będzie. To tyle co moglbym pomoc
Napisano 21 Styczeń 200817 l To znaczy co robimy? Budowanie się ściany (z cegieł?), pokrywanie tynkiem czy rysowanie się przekroju? Bo każdą z tych rzeczy oczywiście da sie zrobić tylko napisz z czym konkretnie masz kłopot.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto