Gość Ogrre Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Mam szybkie pytanko. Wie ktoś może/zna ktoś może tutorial jak zanimować "rysowanie się" ściany w animacjach architektonicznych? Jest sobie np. jakiś mur i pokrywa się tynkiem. Widziałem gdzieś coś takiego a nie wiem jak to zrobić. Nie chodzi mi o animację widoczności całego obiektu, ale stopniowe rysowanie się przekroju.
polon Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 piszesz o tynku ,czyli jak dla mnie o teksturze, natrafiłem na tutorial o "material morph" moze to ci pomoze, jesli chcesz stawiać sciany jako animacja to najlepiej niech wylatują spod płaszczyzny, rtaczej nie skalować - klopot z UVkami będzie. To tyle co moglbym pomoc
Kris_R Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 To znaczy co robimy? Budowanie się ściany (z cegieł?), pokrywanie tynkiem czy rysowanie się przekroju? Bo każdą z tych rzeczy oczywiście da sie zrobić tylko napisz z czym konkretnie masz kłopot.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się