malina0807 Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Witam Stworzyłem za pomocą programu Crazy Bump materiał który składa się z map: diffuse, normal, displacement, specularity i occlusion. Wiem jak w MAXie dodac do materialu diffuse map i displacement, ale jak dodac normal, specularity i occlusion map?? Liczę na waszą pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Normal do slotu bump tylko najpierw z pośród shaderów wybierz normal bump a potem do tego wrzuć plik z normal mapą. Specularity do specular level a occlusion to chyba z diffusem trzeba w photoshopie połączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malina0807 Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2008 Dzieki wielkie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się