Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Stworzyłem za pomocą programu Crazy Bump materiał który składa się z map: diffuse, normal, displacement, specularity i occlusion. Wiem jak w MAXie dodac do materialu diffuse map i displacement, ale jak dodac normal, specularity i occlusion map?? Liczę na waszą pomoc :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Normal do slotu bump tylko najpierw z pośród shaderów wybierz normal bump a potem do tego wrzuć plik z normal mapą.

Specularity do specular level a occlusion to chyba z diffusem trzeba w photoshopie połączyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności