malina0807 Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Witam Stworzyłem za pomocą programu Crazy Bump materiał który składa się z map: diffuse, normal, displacement, specularity i occlusion. Wiem jak w MAXie dodac do materialu diffuse map i displacement, ale jak dodac normal, specularity i occlusion map?? Liczę na waszą pomoc :)
Tomala Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Normal do slotu bump tylko najpierw z pośród shaderów wybierz normal bump a potem do tego wrzuć plik z normal mapą. Specularity do specular level a occlusion to chyba z diffusem trzeba w photoshopie połączyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się