Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam na moim WIPie. Jest to, pierwszy samochód który robię w 3Dmaxsie. Mam nadzieje że końcowa wersja wam się spodoba a narazie zapraszam do oceniania.

aha jak go skończę to mam zamiar wykorzystać go w animacji.

 

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz dodac trochękantów, bo jest zbyt plastelinowy. Przy świetle jest bug. W siatce jest zbyt dużo trojkątow. Lepiej to popraw, bo się zacznie kaszanić.

PS: Zmień temat na \"pojazd 3d\", bo samochód.

Napisano

Staraj się unikać powierzchni \"trójkątnych\" . Ma błotniku jest parę , spokojnie możesz to poprawić . Trójkąty gorzej poddają się wygładzaniu itp...

Napisano

Pousuwałem trochę trujkątów i dorobiłem co nie co. narazie gram w NFS Underground (demo :( ) tak się składa że jest tam właśnie ten samochód który ja modejuję :)

Napisano

350Z hmmm czekalem az ktos go zrobi:D

 

ja chcialem skyline\'a zrobic ale byl juz taki. W koncu musze zaczac. ale nie mam zadnego brazila. Fuck

Napisano

350Z hmmm czekalem az ktos go zrobi:D

 

ja chcialem skyline\'a zrobic ale byl juz taki. W koncu musze zaczac. ale nie mam zadnego brazila. Fuck

Napisano

Wiem że jest trochę za bardzo niekanciaty ale nie wiem jak zrobić te kanty. To znaczy wiem, konwertuje model do Editable Mesch i tam zaznaczam linię i daje chemafer, ale czy jest jakiś sposób na te kanty bez konwertowania do EM? Z góry danke(scheet) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności