futura Napisano 10 Styczeń 2004 Napisano 10 Styczeń 2004 Witam na moim WIPie. Jest to, pierwszy samochód który robię w 3Dmaxsie. Mam nadzieje że końcowa wersja wam się spodoba a narazie zapraszam do oceniania. aha jak go skończę to mam zamiar wykorzystać go w animacji.
kozioo Napisano 10 Styczeń 2004 Napisano 10 Styczeń 2004 Musisz dodac trochękantów, bo jest zbyt plastelinowy. Przy świetle jest bug. W siatce jest zbyt dużo trojkątow. Lepiej to popraw, bo się zacznie kaszanić. PS: Zmień temat na \"pojazd 3d\", bo samochód.
WIERZBA Napisano 10 Styczeń 2004 Napisano 10 Styczeń 2004 Staraj się unikać powierzchni \"trójkątnych\" . Ma błotniku jest parę , spokojnie możesz to poprawić . Trójkąty gorzej poddają się wygładzaniu itp...
futura Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 Jak mam wyostrzyć krawędzie np. wokoło światła lub wlotu powietrza ?
sikham Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 daj chamfer na tych krawedziach na których ma być kant ps. cieniutki narazie :(
futura Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 Pousuwałem trochę trujkątów i dorobiłem co nie co. narazie gram w NFS Underground (demo :( ) tak się składa że jest tam właśnie ten samochód który ja modejuję :)
futura Napisano 11 Styczeń 2004 Autor Napisano 11 Styczeń 2004 jak już napisałem jest to mój pierwszy samochód wiec nie oczekujcie cudów! staram sie jak mogę .
sikham Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 ten samochodzik który ja robie też jest w nfs:u :P
beeper Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 siatka jest za gesta, da sie to zrobic w z polowa polygonow ktorych Ty uzyles. :)
Fafex Napisano 12 Styczeń 2004 Napisano 12 Styczeń 2004 Model, jak już ktoś tu pisał, nadal jest plastelinowy. Wygląda trochę komicznie ;)
MC-Maxim Napisano 12 Styczeń 2004 Napisano 12 Styczeń 2004 Dla mne bardzo aldnie jak na pierwszy samochod. Zycze powodzenia i czekam na updaty :)
Myszek Napisano 12 Styczeń 2004 Napisano 12 Styczeń 2004 no ladnie, ladnie ale te wciecia na masce zle wygladaja :]
illy Napisano 14 Styczeń 2004 Napisano 14 Styczeń 2004 350Z hmmm czekalem az ktos go zrobi:D ja chcialem skyline\'a zrobic ale byl juz taki. W koncu musze zaczac. ale nie mam zadnego brazila. Fuck
illy Napisano 14 Styczeń 2004 Napisano 14 Styczeń 2004 350Z hmmm czekalem az ktos go zrobi:D ja chcialem skyline\'a zrobic ale byl juz taki. W koncu musze zaczac. ale nie mam zadnego brazila. Fuck
illy Napisano 15 Styczeń 2004 Napisano 15 Styczeń 2004 W przeciwienstwie do reszty mialem okazje go prowadzic:D:D:D
sikham Napisano 15 Styczeń 2004 Napisano 15 Styczeń 2004 To niezmienia faktu że dam Ci go od tak robić :P
futura Napisano 15 Styczeń 2004 Autor Napisano 15 Styczeń 2004 Wiem że jest trochę za bardzo niekanciaty ale nie wiem jak zrobić te kanty. To znaczy wiem, konwertuje model do Editable Mesch i tam zaznaczam linię i daje chemafer, ale czy jest jakiś sposób na te kanty bez konwertowania do EM? Z góry danke(scheet) :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się