maczuga Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Mam w swojej scenie armature (szkielet, dokładniej człowieka). Kształt szkieletu niby jest dobry, ale na karku jest taki incydent: Problem chyba widac. Potrzebuję miec te 4 bone rooty połączone, żeby nie miec problemów z animacją. Jakieś pomysły? Zbudowanie szkieletu od nowa raczej nie wchodzi w grę - zauważyłem ten błąd zaraz po tym jak ustawiłem wagi dla WSZYSTKICH kości...
floo Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale gdy dać tym 4 kościom jednego rodzica, to czy coś takiego zadziała... wybacz jeśli gadam głupoty... :P animacji to JA sie dopiero uczę... ;) 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się