lestat85 Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Hej mam problem z fumem, robie sobie ten tutek http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/fumefx/fumefx01.asp - wszystko idzie jak należy, ale podczas symulacji wyskakuje mi coś takiego... na wszystkich klatkach: Frame: xxx [FFX Object Src01] Building voxels for Sphere01 [sphere01] has reached memory limits. Skipping! Allocated memory Saving fxd data OK. Frame time: 00:00 A przy ostatniej: Frame: 100 [FFX Object Src01] Building voxels for Sphere01 [sphere01] has reached memory limits. Skipping! Allocated memory Saving fxd data OK. Frame time: 00:00 Simulation ended. Flushing FFX Object Src01 Flushing RAM czy on faktycznie jest tak wymagający że mi pamięć aż nie wydala? czy też może wina leży po innej stronie??
animator Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 witam to jest komunikat o braku pamięci ustaw sobie spacing na 1 a jak nie podziała na 1 to ustaw jakieś 5 i pamiętaj zawsze aby rozmiary fumefx były małe np 50*50*60 aby program nie musiał brać pod uwagę dużej objętości ja mam 1300 b ram i czasami wyskakuje ten błąd 1
lestat85 Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 faktycznie animator miałeś rację... dzieki stokrotne... a przy okazji... wiecie może jak zapisać symulację do jakiegoś avi czy innego mpga??
animator Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 wchodzisz w videopost w renderigu klikasz add scene event->perspective i potem koło tej ikony obok klikasz "chyba" add output event i wybierasz sobie avika, potem klikasz tego człowieczka czarnego i render.
Lukasz_D Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 czy FumeFX jest darmowy ? jesli tak to skad moge sciagnac do maxa 8 ?
lestat85 Napisano 22 Styczeń 2008 Autor Napisano 22 Styczeń 2008 thx animator! Lukasz_D niestety nie jest na stronie producenta kupisz go za 845 USD... Grafika niestety nigdy nie była tanią rozrywką... a apropos pluginów... zawsze można napisać własny w Max Scripcie :D pzdr!
Ramsez Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 Aby wyrenderowac fuma nie trzeba wogle tykac videoposta, wystarczy symulacja i zwykly render.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się