Skocz do zawartości

batch rendering - camera -> exclude/include object - czy się da


Levus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem, sprawa jest dosc pilna:

 

Potrzebuje zapuścić batch rendering w maxiu na zasadzie renderingu poszczególnych elementów, tzn

 

chce wyrenderowac jablko osobno, gruszke osobno a miske osobno, najlepiej kazde w kilku passach (diffuse, specular, itd) i potrzebuje wszystko hurtem zostawic na nocke bo spore rozdzialki...

 

wiem ze batch rendering mozna ustawic dla np kilku roznych kamer, a co w przypadku, gdy chcialbym zeby jedna kamera widziala tylko jablko i druga tylko gruszke?

 

Jest dla obiektu "visible for camera" oraz "renderable" ale wtedy zadna kamera go nie zobaczy.

 

a moze da sie hurtem nastawic wiele scen w kolejce? Wtedy moglbym poukrywac dane obiekty w odrebnych scenach..

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności