kollasus Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 Siema ! Na bok na razie odłożyłem poly-modelling karabinu M14 i wziąłem się za jakiś swój concept. To prawdopodobnie będzie mój 1 własny ukończony projekt (co oznacza, ze początkujący jestem, ale oczywiście pojęcia znam i parę technik xD). Mam kilka innych skończonych projektów (z 5), ale wszystkie robione z pomocą tutoriala. Mam zamiar po ukończeniu modelowania i otexturowaniu modelu wrzucić go do SandBoxa 2 (dla niekumatych: edytor CryEngine 2 w Crysisie) jako broń naziemna. Oceńcie wy, jako profesjonaliści dotychczasowe prace i dajcie jakieś rady lub pomysły :) Czas modelowania to około 3-4h (jestem początkujący, nie modeluję wieży Eiffla w 20 minut :D), te renderki są w Mental Ray'u. EDIT: Zapomniałem dodać, że to oczywiście nie są textury końcowe :D Są nadane po to, żebyście mogli odróżnić części działa xP Tzn. textury tych kulek chyba tak zostawię, powinno być to tak +- futurystycznie :D
kamil.ochel Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 now you are thinking with portals... :P nie no przyzwoicie. Wszystkie kanty trochę za gładkie (mesh smooth)? W Crysisie raczej będzie bez ms no chyba że chcesz zabić swojego kompa. Pokaż siatkę.
kollasus Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 Się robi xP Trudno będzie złapac jakiś fajny widok z siatką (gesto bardzo xF), ale za moment Wam wstawię.
mirach Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Skoro gesto to raczej tego w Crysisie nie pouzywasz za duzo. Chyba ze planujesz zrobic na tego podstawie low poly i palic normale.
kollasus Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 No, jak mówiłem - siatka jest dość gęsta, więc nie da się jej wyrenderować dokładnie. Dam Wam ze Scanline 2 screeny i z widoku perspective (w PS'ie wymazałem resztę screena xP). A no i oceniajcie to może już pod kątem normalnym, zwykłego modelu, a nie Crysisa. Chyba faktycznie za dużo MeshSmootha tutaj dałem... Ale przynajmniej się nawet jakoś na screenach prezentuje xD Jak coś nie tak z siatką, to postaram się poprawić (1 raz ją renderuję xP).
Yasutoco Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Wybierz poprawną obpowiedź (co robić): 1 Idść do lekarza (Na pewno jest w pobliżu jakaś klinika dla ludzi innych...) 2 Poczekać z 4 lata na sprzęt... 3 Przerobić na lp. telefon do przyjeciela: "jabym wybrał tą ostatnią..." PS. Czekam na upy
kollasus Napisano 24 Styczeń 2008 Autor Napisano 24 Styczeń 2008 1.Nie jestem "inny", nie jestem "chory" xP 2.Nie mam tyle kasy xP 3.Lp = ? Tego akurat nie wiem, modeluję od paru miesięcy i to z tutorialami większość (teraz się wziąłem za swoje modele) xP 4.Upy będą. Chyba MeshSmootha wszędzie ustawię na 1 (teraz jest na 3), albo wywalę w ogóle. Ale ostrzegam, że to wygląda gorzej niż Saper w wersji 16bitowej. 5.Mnie się komp nie tnie, jak coś robię z tym modelem. A i renderuje się szybko :D
kamil.ochel Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 MeshSmootha ma w ogóle nie być! Low-poly czyli model o niskim zagęszczeniu siatki. Większą część detalu zastępują tekstury: specular, normal, bump i te de to jest model high-poly http://quaket.net/uploads/Image/games/Unreal%20Tournament%202007/engine/character_creation1.jpg a to jest low-poly http://quaket.net/uploads/Image/games/Unreal%20Tournament%202007/engine/character_creation2.jpg
piksar Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 dobre, podoba mi się mam już nawet wizję jak to mogło by wygladać - działaj
kollasus Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Dobra, dostosuję się do waszych komentów. Tzn. pousuwam całkowicie MS. Ale wygląda... A zresztą sami zobaczycie xP A Piksar - daję Ci .max, jak chcesz to przerób to na własną koncepcję xP http://www.sendspace.com/file/2843cq EDIT: 2 rendery Low-Poly: Front i Tył Siatka Low-Poly: Front i Tył Oceniajcie... Jak dla mnie - porażka i oczywiście lepsze z MS :D Postaram się w najbliższym czasie dodać troszkę detali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się