Napisano 22 Styczeń 200817 l Siema ! Na bok na razie odłożyłem poly-modelling karabinu M14 i wziąłem się za jakiś swój concept. To prawdopodobnie będzie mój 1 własny ukończony projekt (co oznacza, ze początkujący jestem, ale oczywiście pojęcia znam i parę technik xD). Mam kilka innych skończonych projektów (z 5), ale wszystkie robione z pomocą tutoriala. Mam zamiar po ukończeniu modelowania i otexturowaniu modelu wrzucić go do SandBoxa 2 (dla niekumatych: edytor CryEngine 2 w Crysisie) jako broń naziemna. Oceńcie wy, jako profesjonaliści dotychczasowe prace i dajcie jakieś rady lub pomysły :) Czas modelowania to około 3-4h (jestem początkujący, nie modeluję wieży Eiffla w 20 minut :D), te renderki są w Mental Ray'u. EDIT: Zapomniałem dodać, że to oczywiście nie są textury końcowe :D Są nadane po to, żebyście mogli odróżnić części działa xP Tzn. textury tych kulek chyba tak zostawię, powinno być to tak +- futurystycznie :D
Napisano 23 Styczeń 200817 l now you are thinking with portals... :P nie no przyzwoicie. Wszystkie kanty trochę za gładkie (mesh smooth)? W Crysisie raczej będzie bez ms no chyba że chcesz zabić swojego kompa. Pokaż siatkę.
Napisano 23 Styczeń 200817 l Autor Się robi xP Trudno będzie złapac jakiś fajny widok z siatką (gesto bardzo xF), ale za moment Wam wstawię.
Napisano 23 Styczeń 200817 l Skoro gesto to raczej tego w Crysisie nie pouzywasz za duzo. Chyba ze planujesz zrobic na tego podstawie low poly i palic normale.
Napisano 23 Styczeń 200817 l Autor No, jak mówiłem - siatka jest dość gęsta, więc nie da się jej wyrenderować dokładnie. Dam Wam ze Scanline 2 screeny i z widoku perspective (w PS'ie wymazałem resztę screena xP). A no i oceniajcie to może już pod kątem normalnym, zwykłego modelu, a nie Crysisa. Chyba faktycznie za dużo MeshSmootha tutaj dałem... Ale przynajmniej się nawet jakoś na screenach prezentuje xD Jak coś nie tak z siatką, to postaram się poprawić (1 raz ją renderuję xP).
Napisano 24 Styczeń 200817 l Wybierz poprawną obpowiedź (co robić): 1 Idść do lekarza (Na pewno jest w pobliżu jakaś klinika dla ludzi innych...) 2 Poczekać z 4 lata na sprzęt... 3 Przerobić na lp. telefon do przyjeciela: "jabym wybrał tą ostatnią..." PS. Czekam na upy
Napisano 24 Styczeń 200817 l Autor 1.Nie jestem "inny", nie jestem "chory" xP 2.Nie mam tyle kasy xP 3.Lp = ? Tego akurat nie wiem, modeluję od paru miesięcy i to z tutorialami większość (teraz się wziąłem za swoje modele) xP 4.Upy będą. Chyba MeshSmootha wszędzie ustawię na 1 (teraz jest na 3), albo wywalę w ogóle. Ale ostrzegam, że to wygląda gorzej niż Saper w wersji 16bitowej. 5.Mnie się komp nie tnie, jak coś robię z tym modelem. A i renderuje się szybko :D
Napisano 24 Styczeń 200817 l MeshSmootha ma w ogóle nie być! Low-poly czyli model o niskim zagęszczeniu siatki. Większą część detalu zastępują tekstury: specular, normal, bump i te de to jest model high-poly http://quaket.net/uploads/Image/games/Unreal%20Tournament%202007/engine/character_creation1.jpg a to jest low-poly http://quaket.net/uploads/Image/games/Unreal%20Tournament%202007/engine/character_creation2.jpg
Napisano 24 Styczeń 200817 l dobre, podoba mi się mam już nawet wizję jak to mogło by wygladać - działaj
Napisano 25 Styczeń 200817 l Autor Dobra, dostosuję się do waszych komentów. Tzn. pousuwam całkowicie MS. Ale wygląda... A zresztą sami zobaczycie xP A Piksar - daję Ci .max, jak chcesz to przerób to na własną koncepcję xP http://www.sendspace.com/file/2843cq EDIT: 2 rendery Low-Poly: Front i Tył Siatka Low-Poly: Front i Tył Oceniajcie... Jak dla mnie - porażka i oczywiście lepsze z MS :D Postaram się w najbliższym czasie dodać troszkę detali.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto