Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Działo Grawitacyjne


kollasus

Rekomendowane odpowiedzi

Siema !

Na bok na razie odłożyłem poly-modelling karabinu M14 i wziąłem się za jakiś swój concept. To prawdopodobnie będzie mój 1 własny ukończony projekt (co oznacza, ze początkujący jestem, ale oczywiście pojęcia znam i parę technik xD). Mam kilka innych skończonych projektów (z 5), ale wszystkie robione z pomocą tutoriala. Mam zamiar po ukończeniu modelowania i otexturowaniu modelu wrzucić go do SandBoxa 2 (dla niekumatych: edytor CryEngine 2 w Crysisie) jako broń naziemna. Oceńcie wy, jako profesjonaliści dotychczasowe prace i dajcie jakieś rady lub pomysły :) Czas modelowania to około 3-4h (jestem początkujący, nie modeluję wieży Eiffla w 20 minut :D), te renderki są w Mental Ray'u.

front2xc8.jpg

ty2jm0.jpg

EDIT:

Zapomniałem dodać, że to oczywiście nie są textury końcowe :D Są nadane po to, żebyście mogli odróżnić części działa xP Tzn. textury tych kulek chyba tak zostawię, powinno być to tak +- futurystycznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No, jak mówiłem - siatka jest dość gęsta, więc nie da się jej wyrenderować dokładnie. Dam Wam ze Scanline 2 screeny i z widoku perspective (w PS'ie wymazałem resztę screena xP). A no i oceniajcie to może już pod kątem normalnym, zwykłego modelu, a nie Crysisa. Chyba faktycznie za dużo MeshSmootha tutaj dałem... Ale przynajmniej się nawet jakoś na screenach prezentuje xD

siatkascanlinemz1.th.jpg siatkascanlinetyqg8.th.jpg siatkaperspectivepu5.th.jpg

Jak coś nie tak z siatką, to postaram się poprawić (1 raz ją renderuję xP).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybierz poprawną obpowiedź (co robić):

1 Idść do lekarza (Na pewno jest w pobliżu jakaś klinika dla ludzi innych...)

2 Poczekać z 4 lata na sprzęt...

3 Przerobić na lp.

 

telefon do przyjeciela: "jabym wybrał tą ostatnią..."

PS. Czekam na upy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Nie jestem "inny", nie jestem "chory" xP

2.Nie mam tyle kasy xP

3.Lp = ? Tego akurat nie wiem, modeluję od paru miesięcy i to z tutorialami większość (teraz się wziąłem za swoje modele) xP

4.Upy będą. Chyba MeshSmootha wszędzie ustawię na 1 (teraz jest na 3), albo wywalę w ogóle. Ale ostrzegam, że to wygląda gorzej niż Saper w wersji 16bitowej.

5.Mnie się komp nie tnie, jak coś robię z tym modelem. A i renderuje się szybko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MeshSmootha ma w ogóle nie być! Low-poly czyli model o niskim zagęszczeniu siatki. Większą część detalu zastępują tekstury: specular, normal, bump i te de

 

to jest model high-poly

http://quaket.net/uploads/Image/games/Unreal%20Tournament%202007/engine/character_creation1.jpg

a to jest low-poly

http://quaket.net/uploads/Image/games/Unreal%20Tournament%202007/engine/character_creation2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dostosuję się do waszych komentów. Tzn. pousuwam całkowicie MS. Ale wygląda... A zresztą sami zobaczycie xP A Piksar - daję Ci .max, jak chcesz to przerób to na własną koncepcję xP

http://www.sendspace.com/file/2843cq

 

EDIT:

2 rendery Low-Poly: Front i Tył

frontlowpolyod2.th.jpg tylowpolyve2.th.jpg

Siatka Low-Poly: Front i Tył

frontlowpolysiatkawk5.th.jpg tylowpolysiatkaew7.th.jpg

Oceniajcie... Jak dla mnie - porażka i oczywiście lepsze z MS :D Postaram się w najbliższym czasie dodać troszkę detali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności