ZiemoOne Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Witam. Mam następujący problem. Używam materiału z 200% bumpmapą i faloff w difuze. Ustawienia Irradiance map 100/50 potwornie mi to plami na tym materiale. Im wiekszy bumpmap tym wiecej plam. Po zmniejszeniu do 50 plamienie jest akceptowalne ale material jest troche plastikowy. Z oczywistych względów nie chce dalej zwiększać hsp. Jak się pozbyć tego efektu zachowując efekt puszystości szadera? Poniżej fragment sceny z tym materiałem (oświetlenie vraylight + HDRI)
Marcin Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 jako secondary masz lightcache ? lightcache nie lubi bumpa :)
ZiemoOne Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 Tak secondary jest lightcache ale to ewidentnie od irmapy mi sie wydaje bo zwiekszenie subdiv powoduje rozmycie plackow. :) tyle ze teraz render mi sie robi 12 godzin na c3q @3600. A własnie mam teraz 2GB rozszerzam do 4 mam nadzieje ze to troche przyspieszy mi rendery zlozonych scen.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się