Skocz do zawartości

Alkantara lub zamsz plamienie IRmap na matariale z wysoką bumpmapą


ZiemoOne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam następujący problem. Używam materiału z 200% bumpmapą i faloff w difuze. Ustawienia Irradiance map 100/50 potwornie mi to plami na tym materiale. Im wiekszy bumpmap tym wiecej plam. Po zmniejszeniu do 50 plamienie jest akceptowalne ale material jest troche plastikowy. Z oczywistych względów nie chce dalej zwiększać hsp. Jak się pozbyć tego efektu zachowując efekt puszystości szadera?

 

Poniżej fragment sceny z tym materiałem (oświetlenie vraylight + HDRI)

zamsz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak secondary jest lightcache ale to ewidentnie od irmapy mi sie wydaje bo zwiekszenie subdiv powoduje rozmycie plackow. :) tyle ze teraz render mi sie robi 12 godzin na c3q @3600. A własnie mam teraz 2GB rozszerzam do 4 mam nadzieje ze to troche przyspieszy mi rendery zlozonych scen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności