Dr. eA Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 Problem polaga na tym ze wyskakuje mi blad ktorego nie umiem ominac. Postac i ubranie musza byc bardzo daleko od siebie zeby wszystko sie generowalo, w przeciwnym wypadku wyskakuje blad tj na rysunku i ubranie przelatuje przez cialo.
VGT Napisano 12 Styczeń 2004 Napisano 12 Styczeń 2004 Ja podejrzewam dwie możliwości, choć jeśli troche przy tym siedziałeś, to pewnie i tak te opcje już znasz i sprawdziłeś: 1. W utilities / reactor / world jest opcja \'col. tollerance\'. Może jej zmniejszenie pomoże 2. W property editor dla obiektów w zakładce \'simulation geometry\' trzeba ustawić opcję \'concave mesh\' aby kolizje liczył bezpośrednio z siatki (co oczywiście wydłuży obliczenia). Pewnie mogą być jeszcze inne przyczyny, ale sam reactora testuję od niedawna i tylko tyle udało mi się wymysleć. Powodzenia.
Dr. eA Napisano 12 Styczeń 2004 Autor Napisano 12 Styczeń 2004 VGT dzieki za odpowiedz. Uprzedzil Cie Gotham ale zostawie watek dla przyszlych forumowiczow. Wystarczylo zmienic tak jak napisales w pkt. 2 w zakladce simuation geometry na \"mesh\". Musze przyznac ze silna bestia drzemie w tym reaktorze.
Bacry Napisano 15 Styczeń 2004 Napisano 15 Styczeń 2004 Silna i to jeszcze jak. Proponuje dodać to do FAQ\'ów. Reactor to naprawdę niezła rzecz. Niedawno bawiłem się robiąc poduszkę powietrzną i odbijającą się żelkę (wszystko liczy się błyskawicznie:D) Pozdrawiam Reactorowców:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się