k_kwiatek Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Witam, jestem początkującym użytkownikiem tego Forum. Zaczynam zabawę z Mayą 8.5 Moj srodkowy przycisk myszki nie działa mi w Maya. Działa jako Zoom. Używam Logitech LX3 (http://www.komputronik.pl/Myszki/Logitech/Logitech_retail/seria_LX/Logitech_LX3_Optical_Mouse/pelny,id,29257/) Czekam na odpowiedź, gdzie w opcjach coś zmienić. Kwiatek
ca mel Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Ustaw sobie srodkowy przycisk jako middle button w ustawieniach sterownika myszki. Domyslnie jest chyba wlasnie zoom czy cos takiego. Pozdr.
k_kwiatek Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 W ustawieniach myszki mam ustawione ZOOM. Probowalem z innymi opcjami, ale tez nie dziala: - Autoscroll - Universal Scroll - Keystroke Asignment - Application Switch - Other Co mam więc zrobić?
ca mel Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 'Middle Button' albo 'Button Middle' jest tez do wyboru. Gdzies na gorze, obok left-right button. Pozdr.
k_kwiatek Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Nie ma takiej opcji. Dołaczam zrzut ekranu z ustawień myszki. Używam jej na laptopie, gdzie jest też touchpad.
Rascal Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Dziwna sprawa, podobnie jest z MX Revolution jednak tam sprawe rozwiazuje nakladka Uber.
k_kwiatek Napisano 25 Styczeń 2008 Autor Napisano 25 Styczeń 2008 Co to za nakładka i co ona robi? Jakiś link?
Rascal Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Nakladka ta dodaje wiecej opcji do softu Logitech'a MX Revolution, ale nie wiem czy jest kompatybilna z LX3. Narazie strona nie dziala. http://www.mstarmetro.net/~rlowens/uberOptions/
k_kwiatek Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 jest jakieś inne rozwiązanie na uruchomienie w mojej myszce w Maya?
ca mel Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Do 3 razy sztuka ;] Wybierz Middle Button / Srodkowy przycisk ;] W zakladce other jest, tak jak na obrazku. Pozdr.