Amok Napisano 8 Listopad 2002 Napisano 8 Listopad 2002 Czy kto wie jak zszywaŠ ubranka , w orginalnych tutorialach wydaje sie to takie proste, obrys ze splainˇw ,GarmentMaker zaznaczenie po│▒cze˝ ,powinny ukazaŠ siŕ zielone linie ,Stitch czas pras i nic .... gdzie tkwi haczyk.....
Anibal Napisano 16 Grudzień 2002 Napisano 16 Grudzień 2002 Nie wiem jak bo nie próbowałem... Ale ja osobi¶cie problem ze sklejaniem sobie darowałem, jest to dla mnie zbyt \"karkołomne\":( Osobi¶cie wole stworzyc gotowe ubranko ciut za duże... nanie¶ na obiekt... przypisać doń sticha... ustawić parametry i gotowe:)
Bacry Napisano 17 Grudzień 2002 Napisano 17 Grudzień 2002 No tak Anibal tak to wszyscy robi±. Ale w stichu jest GarmentMaker, który pozwala robić ubrania z płaskich wykrojów zrobionych splajnami. Piękna rzecz tylko nikt nie wie jak to działa:). Sorry Amok, ale zajrzałem do tych plików, ale nic z tego nie wyszło. Aż mi wstyd, że się nie odezwałem, ale mi głupio, że taki kretyn jestem. Może znajdzie się na forum kto¶, kto działał na garmentmaker. Pozdrawiam Bacry.
Anibal Napisano 19 Grudzień 2002 Napisano 19 Grudzień 2002 Siemka !!! Troche ostatnio bawiłem sie Stitch\'em, a także GarmentMaker\'em i powiem wam że udało mi sie dokonać niemożliwego ;P Rzeczywi¶cie GM jest tego warty, aby poj±ć jego działanie... Poniżej zamieszczam krótki tutek, który opsuje zasade jego działania, na postawie Tutorial #2 Stitching a Dress Together zawartego w dokumentacji pluga... Tworzymy czę¶ci materiału w formie Spline\'ów z których uszyjemy wdzianko. Szwy odgrywaj± tu znacz±c± role. Tworzymy je zaznaczaj±c dwa vertexy na lini (spline) tworz±cej materiał i łamiemy (break) spline. Następnie przypisujemy GarmentMaker, gdzie w zakładce Curve za pomoc± opcji Create Seam poprzez zaznaczenie krzywej tworzymy ł±czenia. Gdy to zrobimy wciskamy Mesh it!. Teraz wybieramy modyfikator Stich. Ustawiamy warto¶ć Gravity na 0 i wył±czamy Sewing Springs. Przechodzimy do Object Properties, wybieramy nasze ciuszki, przypisujemy im clotch a z listy wybieramy Default. Następnie wszyskim obiektom kolizuj±cym ustawiamy parametr Collision Object. Ok, możemy już zobaczyć efekt, wystarczy wł±czyć Simulate Local. Finito !!! To narazie...
Amok Napisano 19 Grudzień 2002 Autor Napisano 19 Grudzień 2002 Jeste¶ wielki biegne sprawdzić czy będzie ze mnie dobry krawiec , pluginy piekna żecz.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się