Jump to content

Stitch zszywanie ubranek............


Amok
 Share

Recommended Posts

Czy kto wie jak zszywaŠ ubranka ,

w orginalnych tutorialach wydaje sie to takie proste, obrys ze splainˇw ,GarmentMaker zaznaczenie

po│▒cze˝ ,powinny ukazaŠ siŕ zielone

linie ,Stitch czas pras i nic ....

gdzie tkwi haczyk.....

 

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak bo nie próbowałem...

Ale ja osobi¶cie problem ze sklejaniem sobie darowałem, jest to dla mnie zbyt \"karkołomne\":(

Osobi¶cie wole stworzyc gotowe ubranko ciut za duże... nanie¶ na obiekt... przypisać doń sticha... ustawić parametry i gotowe:)

 

Link to comment
Share on other sites

No tak Anibal tak to wszyscy robi±. Ale w stichu jest GarmentMaker, który pozwala robić ubrania z płaskich wykrojów zrobionych splajnami. Piękna rzecz tylko nikt nie wie jak to działa:).

Sorry Amok, ale zajrzałem do tych plików, ale nic z tego nie wyszło. Aż mi wstyd, że się nie odezwałem, ale mi głupio, że taki kretyn jestem. Może znajdzie się na forum kto¶, kto działał na garmentmaker.

Pozdrawiam Bacry.

 

Link to comment
Share on other sites

Siemka !!!

 

Troche ostatnio bawiłem sie Stitch\'em, a także GarmentMaker\'em i powiem wam że udało mi sie dokonać niemożliwego ;P

Rzeczywi¶cie GM jest tego warty, aby poj±ć jego działanie...

 

Poniżej zamieszczam krótki tutek, który opsuje zasade jego działania, na postawie Tutorial #2 Stitching a Dress Together zawartego w dokumentacji pluga...

 

Tworzymy czę¶ci materiału w formie Spline\'ów z których uszyjemy wdzianko. Szwy odgrywaj± tu znacz±c± role. Tworzymy je zaznaczaj±c dwa vertexy na lini (spline) tworz±cej materiał i łamiemy (break) spline. Następnie przypisujemy GarmentMaker, gdzie w zakładce Curve za pomoc± opcji Create Seam poprzez zaznaczenie krzywej tworzymy ł±czenia. Gdy to zrobimy wciskamy Mesh it!. Teraz wybieramy modyfikator Stich. Ustawiamy warto¶ć Gravity na 0 i wył±czamy Sewing Springs. Przechodzimy do Object Properties, wybieramy nasze ciuszki, przypisujemy im clotch a z listy wybieramy Default. Następnie wszyskim obiektom kolizuj±cym ustawiamy parametr Collision Object. Ok, możemy już zobaczyć efekt, wystarczy wł±czyć Simulate Local. Finito !!!

 

To narazie...

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy