Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

dawno nie zaglądałem do maxa. Może to banalne pytanie , ale nie wiem jak magę zwiększyć liczbę poly na przodzie mojej pseudo lampy biurkowej. Nie wiem jak to zrobić. Meshsmooth się nie nadaje, Subdidive tym bardziej. Może ręcznie dzielić poly...ale ile to roboty.

 

Załączam fotki. Na drugiej fotce jest pokazany właśnie ten problem.

 

51143db6857de95dm.jpg

 

02c49fb490bda9fbm.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po co dzielić, daj wszystkie poligony do jednej smoothing grupy i nie będzie widać tych brzegów.

Napisano
  • Autor

Krótko i na temat. Dzięki Aniu....jak zawsze można na Ciebie liczyć.

Napisano

tak stanowczo SG ty sie nada nie zapomnij o nadaniu SG na inne poligony. szczególnie tył lampy. co do siatki nie musisz zagęszczać

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności