Paq Napisano 26 Styczeń 2008 Share Napisano 26 Styczeń 2008 Witam, dawno nie zaglądałem do maxa. Może to banalne pytanie , ale nie wiem jak magę zwiększyć liczbę poly na przodzie mojej pseudo lampy biurkowej. Nie wiem jak to zrobić. Meshsmooth się nie nadaje, Subdidive tym bardziej. Może ręcznie dzielić poly...ale ile to roboty. Załączam fotki. Na drugiej fotce jest pokazany właśnie ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Styczeń 2008 Share Napisano 26 Styczeń 2008 Po co dzielić, daj wszystkie poligony do jednej smoothing grupy i nie będzie widać tych brzegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2008 Krótko i na temat. Dzięki Aniu....jak zawsze można na Ciebie liczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yasutoco Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 tak stanowczo SG ty sie nada nie zapomnij o nadaniu SG na inne poligony. szczególnie tył lampy. co do siatki nie musisz zagęszczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi