zfChaos Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Bawie się w Max'ie już od jakiegoś czasu i postanowiłem się wziąć za coś większego i postanowiłem zrobić samochód. Niestety w tutorialach jakie oglądałem autor obrysowywał blueprint'y z każdej strony, łączył i już miał nadwozie auta. Może ktoś wie jak to zrobić lub zna inny sposób?
Tomala Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Nie rób tak to pewnie był jakiś stary tutorial o NURBSach. Proponuję zrobić samochód metodą poly by poly czyli zaczynasz od plane'a i trzymając shift i przesuwając jego zewnętrzne krawędzie dodajesz nowe polygony i dopasowujesz siatkę do blueprintów. Mniej więcej tak to wygląda, oczywiście wszystko w editable poly. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się