Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bawie się w Max'ie już od jakiegoś czasu i postanowiłem się wziąć za coś większego i postanowiłem zrobić samochód. Niestety w tutorialach jakie oglądałem autor obrysowywał blueprint'y z każdej strony, łączył i już miał nadwozie auta. Może ktoś wie jak to zrobić lub zna inny sposób?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie rób tak to pewnie był jakiś stary tutorial o NURBSach. Proponuję zrobić samochód metodą poly by poly czyli zaczynasz od plane'a i trzymając shift i przesuwając jego zewnętrzne krawędzie dodajesz nowe polygony i dopasowujesz siatkę do blueprintów. Mniej więcej tak to wygląda, oczywiście wszystko w editable poly. Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności