Skocz do zawartości

Łączenie spline'ów


zfChaos

Rekomendowane odpowiedzi

Bawie się w Max'ie już od jakiegoś czasu i postanowiłem się wziąć za coś większego i postanowiłem zrobić samochód. Niestety w tutorialach jakie oglądałem autor obrysowywał blueprint'y z każdej strony, łączył i już miał nadwozie auta. Może ktoś wie jak to zrobić lub zna inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie rób tak to pewnie był jakiś stary tutorial o NURBSach. Proponuję zrobić samochód metodą poly by poly czyli zaczynasz od plane'a i trzymając shift i przesuwając jego zewnętrzne krawędzie dodajesz nowe polygony i dopasowujesz siatkę do blueprintów. Mniej więcej tak to wygląda, oczywiście wszystko w editable poly. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności