Maykel Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Witam, zdaje się, że Rhino pracuje na NURBS'ach, a zastanawia mnie taka możliwość, żeby móc wyeksportować model do Maxwell Studio, nie mając pluginu do Rhino. Wydaje mi się, ale nie jestem pewien, że Maxwell Studio czyta wyłącznie poligony i przed importem do niego, trzeba by w Rhino zrobić export do powiedzmy formatu .obj. Tylko zastanawiam się czy taki eksport nie zniszczy tej "gładkości" NURBS'ów. Niektóre połączenia pomiędzy obiektami, pokazywane na stronie Rhino wyglądają bajecznie w NURBS'ach, ale jak ma się to do konwersji na poligony? A jeszcze jedno, czy wbudowany plugin Maxwella, bezpośrednio renderuje z Rhino, czy też konwertuje do Maxwell Render?
Dirk Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Tak, Rhino korzysta z NURBS-ów. Jak chcesz importować obiekt NURBS do programu "nienurbsowego" to musisz go najpierw zamienić na plik, który czyta dany program. Taki eksport może zniszczyć siatkę ale od tego jest możliwość manipulowania gęstością siatki przy eksportowaniu.
Maykel Napisano 29 Styczeń 2008 Autor Napisano 29 Styczeń 2008 dzięki, troszke pogooglowałem i widze, że te siateczki Poly po exporcie z Rhino wyglądają dość gęsto :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się