Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam jestem tu nowy, w maxie siedzę od niedawna [2 tyg]. Udało mi sie już wymodelować karabin m1 garand, z nawet niezłym skitkiem jak na pierwszy model. Teraz zabieram się za Mp5k i mam problem: Jak wyciąć dziurę w boxie? Słyszałem że boolean psuje siatkę, próbowałem nawet coś nim zrobić, ale nie wiem jak :/ Są jakieś inne metody wycinania dziur? Aha i chcę żeby była ona na wylot. Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaznacz polygony po przeciwnych stronach boxa i bevelem dodaj wytłoczenie ale z height ustawionym na 0 i outline amount ujemne na rozmiar dziury. Teraz usuń obydwa polygony które są zaznaczone po bevelu i usuń je. Przejdź do edycji na poziomie border i zaznacz obydwie krawędzie dookoła wyciętych dziur. Teraz narzędziem bridge połącz je i gotowe.

Napisano

Blooean faktycznie może zepsuć siatkę, ale jeśli nie chcesz się bawić w taki modeling jaki podał kolega "mirach", to ta funkcja też zda swoje zadanie.

 

Aby użyć blooean robisz tak:

-tworzysz cylinder i box,

-ustawiasz je tak aby cylinder przecinał boxa w miejscu gdzie będziesz chciał utworzyć otwór,

-zaznaczasz box,

-Create--> Compound-->Blooean,

-następnie klikasz "Pick Operand B" i klikasz na cylinder,

 

To wszystko.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności